ویرگول
ورودثبت نام
تکتم صادقی
تکتم صادقی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دانلود مستند جوکر ۱۴۰۱

دانلود رایگان مستند جوکر 1401
دانلود رایگان مستند جوکر 1401

+ دانلود مستند جوکر ۱۴۰۱

این چند مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 1

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 2

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 3

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 4

+ دانلود قانونی مستند متولد اورشلیم

+دانلود قانونی مستند این رل

+ دانلود قانونی مستند حلال ممنوعه

مستند « جوکر 1401 » ساخته جدید حسین شمقدری که با روایت هاشم بافقی، قصد بررسی اغتشاشات اخیر سال 1401 را دارد.

در این مستند، سعی گردیده با دیدگاهی بی طرفانه با مردم کف جامعه و برخی منتقدان در باب اعتراضات سخن گوید.

دانلود مستند جوکر ۱۴۰۱
دانلود مستند جوکر ۱۴۰۱

در توضیحات اولیه این مستند مطرح شده است : «روی پیشانی ما نوشته انقلابی، حتی عموی من شهید شده و حالا من اینجا کنار قبر عمویم نشسته ام در حالی که به این فکر میکنم که همه این سالهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل،‌ بیشتر و بیشتر امروز من را از هم این نظام متنفر کرده است امروز من عصبانی ام، با همه گذشته خودم می جنگم و الگوی من جوکر است،‌ جوکری که قراره بجنگه، بیدار بشه و انقلاب کنه، هنوز احساس می کنم ذهنم آرام نگرفته، دلم می خواهد با همه ارزشهایی که در همه این سالها در مغز من کرده اند و شعار مرگ داده اند با همه وجود به سبک جوکر مبارزه کنم ...»

مستند جوکر 1401
مستند جوکر 1401
دانلود رایگان مستند جوکر حسین شمقدری
دانلود رایگان مستند جوکر حسین شمقدری


دانلود مستند جوکر 1401



دانلود مستند جوکر ۱۴۰۱حسین شمقدریهاشم بافقیمستند جوکر حسین شمقدریدانلود مستند جوکر ۱۴۰۱
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید