ویرگول
ورودثبت نام
Mohammad torfi
Mohammad torfi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

مقایسه بازار و سایتهای اینترنتی برای خرید دوچرخه



در تیرماه سال 1401 قصد خرید دوچرخه کردم به همین دلیل طبق روال همیشگی رفتم سراغ دیجی کالا و بررسی دوچرخه ها ی سایز 26

تنوع دوچرخه در دیجی کالا خوبه اما قیمتا با بازار حداقل 500 تومن گرونتره

راستی دوچرخه های فیک و برندهای ایرانی در دیجی خیلی زیادن که بعضا قیمتشون تا ٩ ملیون تومن هم بود

خلاصه رفتم سراغ اینستگرام

پیج خاصی پیدا کردم که خیلی حرفه ای بودند ولی خب اغلب دوچرخه های مارک کار می‌کرد که قیمتشون

بالا بود و من نهایتا تا ۶ تومن میخواستم خرج کنم!

خب متاسفانه از اینستگرام هم نتونستم خرید کنم

آدرس پیج مذکور : Mr. Bike

فروشگاه حضورشون هم بابله

پیج های خوب دیگه ای هم بودن مثل :

دوچرخه نشاط

دوچرخه آسمان

و برای مشاوره پیج فری استایل جواد عابدینی

از سایتها هم سایت بایکی لند و آریا چرخ اطلاعات خوبی دارند...

نهایتا و رفتم خرید حضوری فروشگاه های قدیمی شهرمون

اولویت های من برای خرید دوچرخه اول وزن سبک و دوم ظاهر نسبتا حرفه ای بود و البته قطعات

خب با توجه به بودجه مدل المپیا اسپایدر سایز 27.5 که متناسب با قدم بود رو خریدم

مشخصات دوچرخه من

Olymia spider ML

قطعات ارزان شیمانو البته

21 دنده

وزن 15 کیلوگرم

قیمت : 5/950/000

معیارهای خرید هر شخص متفاوت تو نت توضیحات مختلف زیادی بود که کمک زیادی بتون میکنه

تو بازار دوچرخه های مختلفی هست که با عنوانهای مختلف شناخته میشن مثل زیر

دوچرخه های بندری

دوچرخه های متفرقه

دوچرخه های جنوبی : این سه گروه اغلب جنوب ایران یا دبی سرهم میشن و قاچاق محسوب میشن

دوچرخه های فیک و طرح : اغلب ایران سرهم میشن

برندهای ایرانی : آساک و دماوند و پرشیا و هایلند که کیفیت معمولی دارند.


سوالی بود در کامنت درخدمتم...

خرید دوچرخهدوچرخه اقتصادیاز دیجی کالا دوچرخه بخریم؟معیار خرید دوچرخه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید