ویرگول
ورودثبت نام
امیر مشهدی
امیر مشهدی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین کفش های ورزشی زنانه

بهترین کفش های ورزشی زنانه
بهترین کفش های ورزشی زنانه


فینیکس، آریزونا خانه Reshoevn8rاست. ما در حال حاضر در حال تجربه یک موج گرما، رعد و برق و باران های موسمی هستیم که به ما فرصت زیادی می دهد تا درباره انتخاب های زندگی خود فکر کنیم. ما توانسته‌ایم برخی از برترین کفش‌های ورزشی ورزشی را که به لطف زمان زیادی که در داخل آن سپری کرده‌ایم، ارزش تبلیغات را دارند، پیدا کنیم.

به سهم خودم، می‌دانم که تابستان امسال به‌درستی برای حضور در ساحل آماده نشدم. من افزایش وزن کووید-20 را به جای افزایش وزن تازه‌کاران 15 دارم. من تکالیفم را انجام داده‌ام، یک مربی شخصی استخدام کرده‌ام و اکنون به دنبال بهترین کفش‌های کتانی تابستان آینده هستم. زیرا، همانطور که همه ما می دانیم، هیچ وقت برای شروع زود نیست.

کفش دویدن کارسون 2 بافتنی

ما باید از جایی شروع کنیم، درست است؟ کفش ورزشی رز رنگ پوما روی پاهایم فوق العاده بود. "نرم، سبک و براق" اینگونه توصیف شده است، و من می توانم هر یک از این ویژگی ها را تأیید کنم. این یک کفش ورزشی اسپرت است که برای دویدن، ورزش کردن و بلند کردن سبک مناسب است. وقتی به پایان اولین مایل خود نزدیک می‌شوید، بالشتک و کفی سافت فوم تفاوت را ایجاد می‌کنند. من اینها را به قیمت 40 دلار در پوما گرفتم و با پوشیدن زیاد آنها را شکستم. من دستمال مرطوب کفش ورزشی Reshoevn8rخود را برای زمانی که به خانه می آیم به دلیل کفی سفید آماده کرده ام.

کفش ورزشی Kinetic Rnegd

چیز زیادی وجود ندارد که این کفش ورزشی نتواند از عهده آن برآید. طراحی سبک وزن، انعطاف پذیر و قابل تنفس برای تمرینات شدید باشگاه و فعالیت های در حال حرکت ایده آل است. بند بالایی این کفش ورزشی را روی پای شما محکم نگه می دارد. رنگبندی در سه رنگ خنثی در سایزهای 5 تا 12 موجود است.

این مدل در ایران طرفداران زیادی دارد. همچنین شما می توانید برای مشاهده و خرید کفش نایک و خرید کفش ریبوک به صورت آنلاین روی لینک کلیک نمایید.

MQM Flex 2 توسط Merrell

من آدم نسبتاً جسوری هستم و این کفش کتانی روشن پیاده روی در کوه های کوچکی که دره را احاطه کرده اند کمی آسان تر می کند. به دلیل بند کفش‌های صورتی و سبز، تزئینات سبز روی زیره‌ها و طراحی کلی باریک، این یک کفش پیاده‌روی وسط روز عالی بود. من قصد ندارم به این زودی به اورست صعود کنم، اما مرل کفشی برای هر سطح مهارتی ارائه می دهد.

وزنه برداری Adipower 2

من نمی توانم آدیداس را رد کنم زیرا آنها همیشه در گذشته عملکرد تحسین برانگیزی داشته اند. من به "زنان هم می توانند این کار را انجام دهند" اعتقاد راسخ دارم. مربی ای که من با او کار می کنم پیشنهاد کرد که ما نه تنها کاردیو، بلکه تمرینات وزنه برداری نیز انجام دهیم. این کفش ورزشی برای وزنه برداری طراحی شده است زیرا پا را در آغوش می گیرد و به انعطاف پذیری انگشتان اجازه می دهد و تعادل کامل را از عقب به جلو تضمین می کند. ویژگی مورد علاقه این کفش ورزشی، به گفته مربی من؟ این کفش ورزشی دارای یک نوار در قسمت بالایی است تا از افتادن آن جلوگیری کند... اکنون باید یک استراتژی جدید برای توقف ارائه کنم.

NERGIZE توسط FuelCore

آیا اسم این کفش ورزشی کافی نیست که بخواهید بلند شوید و حرکت کنید؟ NewBalance NERGIZE یک کفش آموزشی فوق العاده سطح ابتدایی است که در داخل سبک و راحت است. من این کفش ورزشی را تست کردم و با تمام وجود قبول شد. زمانی که با مربیان مصاحبه می‌کردم، از این بچه‌ها استفاده می‌کردم و آنها را با آنها تمرینات اساسی انجام می‌دادم. من طراحی مش جلو را خیلی دوست دارم و با یک نوار الاستیک روی آنها، تمام مدت روی پاهای من ماندند. من کمی اضافه هستم، بنابراین چاپ حیوانی را سفارش دادم و توانستم این کفش‌های کتانی را هنگام بازدید از دیزنی لند بپوشم، و پاهایم تمام روز دوام آورد.

من توانستم چند نکته و استراتژی را در مورد پیدا کردن کفش های کتانی آموزشی دنبال کنم زیرا در طول تحقیقاتم بیش از 100 جفت را امتحان کردم ...

در پایان روز، به خرید بروید. کفش های کتانی باید زمانی که در بزرگ‌ترین اندازه‌شان هستند به پای شما بچسبند، زیرا پاها در طول روز متورم می‌شوند و همچنین در حین دویدن یا قدم زدن منبسط می‌شوند.

جوراب های خود را، ترجیحاً جوراب هایی که برای دویدن یا پیاده روی استفاده می کنید، همراه داشته باشید. اگر از ارتزهای خود استفاده می کنید بیاورید. کفش ها باید بتوانند ارتز را در داخل خود جای دهند.

وقتی زمان تعویض آنها فرا رسید، بدانید چه زمانی باید این کار را انجام دهید. پس از 350 تا 400 مایل استفاده، یک جفت کفش ورزشی متوسط ​​باید تعویض شود.

خرید کفش زنانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید