ویرگول
ورودثبت نام
Toda
Toda
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

شیفتینگ چیست؟

سلام :)

خوش اومدین به اولین پست ما

امروز در مورد شیفتینگ بهتون میگم

ولی خوب اولین سوالی که پیش میاد شیفتینگ چیه واز کجا اومده؟

کاشف شیفتینگ تیک تاکه:|

شیفتینگ به سفری که با مغز به دنیا هایی مانند:انیمه،

کارتون،کتاب،سریال،فیلم سینمایی میگن.

به طوری کلی سفر با مغز به دنیا های خیالی و فانتزی و شیفتینگ می گویند.

خواب نیست یا روحتون از بدنتان خارج نمیشه

تو شیفت می تونی طعم هارو بچشی درد احساس کنی مثل دنیای واقعی

مثلا من میخوام به دنیای هری پاتر سفر کنم چیکار کنم

اول باید اسکریپت بنویسید

حالا اسکریپت چیه؟

اسکریپت شناسنامه ما در دنیای دی ار است

(که یک پست مجزا درمورد اسکریپت خواهیم ساخت:)

دی ار کجاست؟

به دنیایی که از سی ار به آن شیفتینگ می کنیم دی ار می گویند.

سی ار کجاست؟

به آن دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم دی ار می گویند:|

برای شیفتینگ چیکار کنم ؟

متود های زیادی برای شیفتینگ هست

(براش پست خواهیم ساخت)

راحترین متود برای شیفتینگ که من خودمم انجام دادم اینکه اول به خودتون انرژی مثبت مانند:من میتونم شیفتینگ کنم،شیفتینگ آسونه ...

بعدش به مدت ۳ الی ۱۰ دقیقه مدیتیشن کنید.

وبعد داخل رخت خواب یا تخت دراز بکشید(با لباس راحتی )وبعد بدنتان آزاد کنید و همینطور انرژی مثبت بدید.

واینم بگم که ۵۰ درصد شیفتینگ به اعتقادتون به شیفینگ بستگی داره

وبعد اسکریپت رو که نوشتین (شما میتونید اسکریپت روتو کاغذ،گوشی بنویسیدیا اگه حافظه قوی دارید تو مغزتون به یاد بسپارید)از روش بخونید (حفظ نکنید)

بعد چشمامونو ببندید از ۱۰۰ به ۰ بشمارید وهمینطور انرژی مثبت به خودتون بدید تا وقتی که علائم شیفتینگ اومد.

علائم شیفتینگ چیه؟

سردرد ،تپش قلب ،سنگینی بدن، احساس پیچ خوردن بدن ...

بعد از اون شروع کنید به اون دنیایی که می خواهید بریدوتصور کردن وبعد خوابتون می بره وبعد از اینکه چشماتو باز کردید تبریک می گم شیفتینگ کردید:)

نکات مهم⚠️

۱_بعد از هر شیفت ناموفق ۲روز الی ۳روز فاصله بندازید

۲_بعد از اولین شیفت موفق ۳روز الی یک هفته فاصله بندازید

۳_برای اولین باربیشتر از یک ماه توی دی ار نمانید

۴_برای تفریح به شیفتینگ نروید

۵_زمانو در دی ار نگه ندارید

۶_اول در مورد شیفتینگ تحقیق کنید وبعدشیفت کنید

۷-در اسکریپتتون حتما کلمه بازگشتو بنویسید

ممنون از اینکه مارو تا اینجا همراهی کردین:)

دستون دارم ولی یک سوال دارم؟

کسی تابحال شیفت کرده؟

بکجا؟

داستانشو تو کامنتا بگه؟

تا درودی دیگر بدرود♡


شیفتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید