ویرگول
ورودثبت نام
Marlon Locanjo
Marlon Locanjo
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

پروژه M.I.N.D, اولین کریپی پاستای ایران؟؟



سلام دوستان، من امروز داشتم داخل وبسایت آپارات میچرخیدم که به یک ویدئویی رسیدم به نام "Factory_visit_2003.mp4"، از تایتلش میشه کامل فهمید که یک لور (LORE) بسیار عمیق داره و بیکی باید بره ته و توش رو در بیاره، ولی به هر حال، به نظر میاد که ویدیو با یک دوربین VHS ضبط شده، داخل ویدیو تاریح 2/7/2003 (دقیقا 20 سال پیش) و ساعت چهار صبح هست،به نظر میاد که شخص داخل ویدیو در حال گشت زدن داخل یک کارخونه قدیمی و پوسیده هستش، هرچی که هست ما میدونیم که تکنولوژی این کارخونه یکم پیشرفتس؛ چرا؟ چونکه داخل ویدیو شما 2 تا در اتوماتیک می‌بینید، که حتی یکی از اونا یک در مخفی هست! نظر منو بخواین من فکر میکنم قرار یه سری (series) از ویدیو های این مدل آرشیوی باشه، که قرار خیلی هم کریپی باشه! من دیگه بیشتر از این صحبت نمیکنم، این اولین باری هست که می‌بینیم یک نفر تو ایران یک کریپی پاستا شروع میکنه! به نظر من این یه نکته خیلی جالبه، حالا من برای شما لینک ویدیو رو میزارم شما خودتون برین ببینین ! https://www.aparat.com/v/kE9TV

در نهایت پیشنهاد میکنم که شما هم درباره ی این قضیه یه تحقیقاتی بکنین حتی اگه شد ویدیو تئوری هم بسازین خلاصه این قضیه ترند بشه ببینیم ماجرا چیه!


تا پست بعدی بای!




ایرانکریپی پاستااولينفضای مجازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید