ویرگول
ورودثبت نام
علی سجاد
علی سجاد
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

تاکنون بیش از ۵۰۰ سفر رایگان با اسنپ رفتم!

می‌شد اینطوری عنوان بگذارم که تاکنون بیش از ۵۰۰ خودرو داشتم. شاید بپرسین چرا؟ خب صبر کنین الان توضیح می‌دم....

هرچه که ما داریم موقت هست. چون زندگی ما در این دنیا دائمی نیست،‌ داشته‌های ما هم موقت هست، حتی داشته‌های به ظاهر دائمی ما هم موقت هست. مثلاً اگر خانه‌ی شخصی داریم، خودروی شخصی داریم، همسر داریم و ... همه موقت است ولو اینکه دائم باشد. منتها فرقی که این داشته‌های موقتِ دائم‌نما با داشته‌های موقتِ موقت‌نما دارند این است که نسبت به داشته‌های موقتِ موقت‌نما چند صباحی زمان بیشتری دارند. مثلاً فرق بین منی که خانه اجاره‌ای دارم با شمایی که خانه شخصی دارید در چه هست؟ من با پول کم مالکیت کم دارم و شما با پول بیشتر مالکیت بیشتر؛ اما هیچ‌وقت مالک دائمی نمی‌تونین بشین. مالک خداست!

خب بگذریم...

با توجه به این نکته؛ اشتباه نیست که بگم تا کنون بیش از ۵۰۰ خودرو داشتم.

با توجه به شرایطی که دارم دوچرخه و موتور و خودرو نداشتم اما به لطف خدا پیاده نموندم و سفرهای رایگان زیادی را خودم و گهگاهی برخی از نزدیکان و دوستان بنده داشتند. با توجه به اینکه سفرهای رایگان رو تقریباً هر روز دریافت می‌کنم دیگه انگیزه‌ای برای خرید دورچرخه و موتورسیکلت نمونده!

و اما جریان سفرهای رایگان اسنپ و کد تخفیف اسنپ

از اون پیام‌هایی که خنده به لب میاره :))
از اون پیام‌هایی که خنده به لب میاره :))

سفرهای رایگان رو از طریق تبلیغات اجتماعی و مجازی اسنپ دریافت کردم، برای نزدیکانی که اسنپ نداشتند، اسنپ نصب کردم، گوگل‌پلی‌شون رو آپدیت کردم و بهشون آموزش دادم و در سطح مجازی هم به تبلیغ و توضیح اسنپ پرداختم؛ در کانال تلگرام پست گذاشتم، متن تبلیغاتی نوشتم و در وبلاگم منتشر کردم و ... از راهی بلد بودم به تبلیغ اسنپ پرداختم که خوشبختانه چون تبلیغ‌ها پایدار هستند تخفیف‌های من هم پایدار هستند.

یادم میاد یه روز ۷ تا سفر رایگان دریافت کردم!

آموزش دریافت سفر رایگان اسنپ

البته قبلاًها خوب بود سفرهای رایگان تا سقف ۱۵ هزار تومان بود اما الان تا سقف ۷ هزار تومان شده که گاهی باید مختصر دست به جیب بشم ولی بازم خوبه و می‌ارزه مثل این سفر:

سفری خوشایند با هزار تومان!
سفری خوشایند با هزار تومان!

گاهی فکر می‌کنم آخر سر اسنپ بهم زنگ بزنه بگه داداش دمت گرم ۵۰۰ تا مسافر جدید برامون آوردی! بیا و اینم جایزه‌ت! شایدم در معرفی اسنپ نفر اول در ایران باشم :))

اگه شما که این مطلب رو می‌خونین و هنوز طعم سفر رایگان رو نچشیدید، اسنپ رو نصب کنید، یه مبدأ و مقصد فرضی انتخاب کنید، بعد از اینکه قیمت رو براتون نشون داد روی «کد تخفیف؟» کلیک کنید و عبارت «type74» رو وارد کنید؛ تمام شد! ۷۰۰۰ تومان به اعتبارتون اضافه شد! میتونین یه سفر رایگان ۷ هزارتومانی برید یا به اعتبارتون اضافه کنید و سفرهای گران‌تر داشته باشید.

البته کد تخفیف تپسی و سفر رایگانش هم به همین منوال، تپسی رو هم نصب کنین و هنگام ثبت‌نام کد معرف V209T1 رو وارید کنین (البته حروف انگلیسی در حالت بزرگ نوشته بشه)

البته الان هم همانند قبل به تبلیغ اسنپ و تپسی می‌پردازم؛ مثلا صفحه معرفی اسنپ را در فیس‌بوک و در توییتر ساختم و برای تپسی هم در توییتر و فیس‌بوک ساختم.

وبلاگ شخصی‌ام: http://alisajjad.blog.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید