ویرگول
ورودثبت نام
آپ کوک - آموزش حرفه ای آشپزی، شیرینی پزی
آپ کوک - آموزش حرفه ای آشپزی، شیرینی پزی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مربای به، خوشمزه ترین مربای که به راحتی درست می شود!

مربای به
مربای به

نظر شما درباره مربای به چیه؟ دوسش دارید یا ازش متنفر هستید؟

درباره ی مربای به آدما به دو دسته تقسیم می شن کسانی که از این مربا متنفر هستند و کسانی که عااااشق این مربای خوشمزه هستند. شما کدوم دسته هستید؟ توی کامنت این پست توی ویرگول برام بنویسید.

مربا ها شاید یکی از وعده های جدا نشدنی از صبحانه ما ایرانی ها هست مربای به یکی از اون مربا هست که می شه برای ش صبح از خواب بیدار شد و رفت تا این مربای خوشمزه رو به عنوان صبحانه با نان و کره میل کرد.

طرز تهیه مربای به
طرز تهیه مربای به


اگه مربای به رو به صورت اصولی درست کنید می توانید برای بیشتر از 1 سال نگهداری کنید شما از کدوم دسته از افراد هستید ؟ کسانی که دوست دارند خودشون مرباشون رو درست کنن یا ترجیح می دید که بخرید؟

خوب اگه از دسته اول هستید ادامه مطلب رو با من باشید و در غیر این صورت می تونید گوگل کنید خرید مربای به

خوب برای این که این مربای خوشمزه رو درست کنید نیاز دارید که میوه به بخرید، هل، شکر، آب لیمو و زعفران رو بیارید که بریم شروع کنیم برای تهیه این مربای خوشمزه.

من  که خودم عاشق به هستم
من که خودم عاشق به هستم


طرز تهیه مربای مربا ها کلا خیلی آسونه اما باید یکم حوصله به خرج بدید مربا به رو از وسط کافیه به دو قسمت تقسیم کنید و بعدش نوبت می رسه به این که هسته هاشو در بیارید بعد که هسته هاشو در آوردید به ها رو خرد می کنید 6 تا لیوان آب و شکره م اضافه می کنیم تا جوش بیاد بعد به مدت یک ساعت مربا پخته بشه و به غلظت برسه هل آبلیمو هم اضافه می کنید و یه چوب دارچین و مربا مون آماده است. به همین راحتی


منبع: طرز تهیه مربای به آپ کوک




مرباطرز تهیهمربای به
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید