ویرگول
ورودثبت نام
وحید پازوکی
وحید پازوکی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

راه های افزایش فالور اینستاگرام

سلام به دوستان خوبم. من وحید پازوکی هستم و در این مطلب قصد دارم نکات بسیار مهمی درباره شبکه اجتماعی اینستاگرام بهتون یاد بدم تا بتوانید در آن پیشرفت داشته باشید. توی این آموزش یاد می‌گیرید که چه کار‌های برای اینستاگرام خطر ناک است و نباید انجام داد.

در اینستاگرام من بیش از پنجاه آموزش حرفه‌ای برای کسب و کار های مختلف قرار داده شده است که با کمک آن‌ها می‌توانند پیشرفت چشمگیری داشته باشند. الگوریتم اینستاگرام درحال تغییر است و باگ‌های آن به سرعت بر طرف می‌شود بنابراین باید با این الگوریتم‌های جدید آشنایی داشته باشید.

خب بریم سراغ آموزش راه‌ های افزایش فالور اینستاگرام. در اولین قدم شما باید نباید‌های اینستاگرام را یاد بگیرید تا با انجام دادن آن ها به پیج بیزینسیتون آسیب وارد نکنید.

نکته اول : برای رساندن پیامتان وابسته به کپشن نباشید.
حتما نیاز است که پست شما یک کاور و یا بک گراند زیبا به همراه متن جذاب داشته باشد به طوریکه خواننده را مجاب کند پست شما را تا آخر مشاهده نماید.


نکته دوم : در سر خط یا موضوع از سوال استفاده نکنید.
به هیچ عنوان در عنوان از جملات سوالی با علامت سوال و یا تعجبی با علامت تعجب استفاده نکنید. عنوان باید خبری باشد به گونه‌ای خواننده با خواندن عنوان این حس بهش دست دهد که اگر پست شما را مطالعه نکند چیزی را از دست می‌دهد.
نکته سوم : از تصاویر ذخیره شده نامرتبط یا ظاهری بد استفاده نکنید.
تصاویر استفاده شده باید کاملا با کیفیت و مرتبط با موضوع باشد. تصاویر 70% تاثیر گذاری بیشتر نسبت به نوشته ها دارند.
نکته چهارم : از متن های بلند و طولانی به هیچ وجه استفاده نکنید.
از لحاظ روانشناسی اگر تعداد خط ها بیشتر از سه خط باشد انسان تمایلی به خواندن آن متن ندارد. پس از جملات کوتاه و تاکیدی استفاده کنید.

همانطور که گفتم در اینستاگرام من با نام vahid__pazoki و این پیج من در ویرگول یاد خواهید گرفت چگونه کسب و کار خودتان را بهبود دهید. من کمکت می‌کنم سایت و اینستاگرامت را بسازی و درآمدت رو افزایش بدی.

برای مشاهده ادامه آموزش می توانید به پیج اینستاگرام من مراجعه نمایید.

تا آموزش بعدی خدانگهدار.

افزایش فالوراینستاگرامفالور اینستاگرامترفند های اینستاگرامفالور
کمکت می کنم سایت و اینستاگرامت رو بسازی و درآمدت رو افزایش بدی. کسب و کارتو آنلاین کن تا فروشت چند برابر شه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید