ویرگول
ورودثبت نام
vahid fathi
vahid fathi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

میدونستی میتونی وبسایت داشته باشی و تو خواب هم پول در بیاری

یه وبسایت بزن بعدش بگیر بخواب
یه وبسایت بزن بعدش بگیر بخواب


سلام دوستان من چند وقت پیش با وردپرس آشنا شدم و میخوام شما رو هم با این پلتفورم آشنا کنم

وردپرس چیه؟

در یک کلام وردپرس سیستمی که به کمک آن میتونی بدون کد نویسی وبسایت بزنی و درآمد داشته باشی

من خودم به تازگی یک وبسایت راه اندازی کردم و درآمد خوبی دارم و به شما نیز پیشنهاد میکنم که حتما برای کسب وکار خودتون یک وبسایت داشته باشید

برای اینکه یک وبسایت بزنید نیاز به هاست و دامنه نیاز دارید

هاست و دامنه رو براتون توضیح میدم

هاست:در زبان انگلیسی (Host) به معنای میزبان است که به بخشی از سرور گفته می‌شود. یک سرور می‌تواند به چندین قسمت تقسیم شود (تقسیم‌بندی مجازی) که به هر قسمت آن، هاست گفته می‌شود. یعنی هر بخش از این سرور به عنوان یک هاست از یک وب‌سایت میزبانی می‌کند. برای راه‌اندازی یک وب‌سایت در فضای اینترنت بعد از طراحی سایت، باید به دنبال تهیه‌ی یک هاست مناسب برای خود باشید.

دامنه: همان آدرسی هست که شما با وارد کردن آن در مرورگرتان وارد یک سایت می شوید مثلا: www.google.com اجازه دهید دامنه را به زبان ساده تر توضیح دهیم تصور کنید شما قصد دارید یک کسب و کار راه اندازی کنید، برای اینکه کسب و کار شما درآمد مناسبی داشته باشد باید آن را در یک منطقه مناسب و یک آدرس سر راست که مشتری شما آن را به خاطر بسپارد راه اندازی کنید

اما برای اینکه وبسایت شما به افراد بیشتری نشان داده شود باید هاستی انتخاب کنید که در نتایج اول گوگل نشان داده شود

من خودم از هاستینگ میزبان فا استفاده میکنم که خیلی نتایج خوبی گرفتم به شما هم پیشنهاد میکنم که از این شرکت استفاده کنید

کافیه که اینجا کلیک کنید

براتون آموزش کار با وردپرس رو میزارم که خیلی راحت وآسون یاد بگیرید وبسایت خودتون رو راه اندازی کنید

کافیه همینجا کلیک کنید


سئوهاستینگوبسایتپولبیزینس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید