ویرگول
ورودثبت نام
وحید قلیزاده Vahid Gholizadeh
وحید قلیزاده Vahid Gholizadeh
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

آیا ویرگول مطالب شما را دستکاری می کند؟

یک مطلبی که حدود دو سه ماه پیش در ویرگول منتشر کرده بودم و لینک یک گوگل در کلمات کلیدی مدنظرم بوده به طرز مرموزانه ی از طرف ویرگول نو ایندکس (No Index) شده که امار ترافیک و ورودی این مطلب را در زیر ارائه می کنم.



بیشترین تخفیفات بلک فرایدی 2020 یا حراجمعه امسال در ایران


هدف از نگارش و جمع آوری این مطلب دو تا بحث بود یکی کمک به مشتریانی که داشتم بود چون اعتقاد دارم بزرگترین تبلیغ برای یک شرکت کمک به دیده شدن مشتریانش است.
دومین دلیل بحث سئویی و آزمایش های مربوط در این زمینه بود من می خواستم با یک مقاله بدون بک لینک و کمک های خارجی در یک سایتی رتبه خوبی بگیرم که خداروشکر در کلمات حراجمعه 2020، بلک فرایدی 2020 و غیره در صفحه اول رتبه گرفتم و چیزی حدود 17 هزار تا ورودی از این طریق به سایت ویرگول ایجاد شد.

همین طور که میبیند این مطلب در دوروز حدود 17 هزار بار فول ویو داشته و در عکس زیر میبینیم که حدود 95 درصد این ترافیک از طرف گوگل بوده است.

حال برا من چند تا سوال پیش آمده و ممنون می شم اگر کسی جوابی براش داشته باشه و از خود ویرگول هم ممنون میشم توضیحاتی داشت ارائه بدن.

1. آیا تو ایران نمیشه به هیچ چیزی اعتماد کرد و اینجا ایرانه و ویرگول هم تو این فضا کار می کنه؟

2. آیا ویرگول این را برا خوش خدمتی به یه سریا انجام میده؟ (کفتار مارکتینگ کارها)

3. آیا من به جایه ویرگول بهتر نبود برا خودم یه سایت باز می کردم و مطالب درست و غلط و اشتباه و یا هر چیز دیگری را داخل اون نشر میدادم؟

4. چرا ویرگول پاسخگو نیست حتی یه ایمیل برا پاسخ به شبهات قرار نداده؟
5. آیا احتمال داره این مشکل از خود گوگل باشه و ربطی به ویرگول نداشته باشه؟ اینم کسی بهم بگه ممنون میشم.
6. سوال علمی: چه دلایلی ممکن وجود داشته باشه که مطلب شما با این میزان بازدید یهو نوایندکس شود؟
7. چرا به من اطلاع ندادن و حتی می تونستن یه بهانه ی پیدا کرده و مطلب من رو حذف کنن؟
همینا رو راهنماییم کنید ممنون میشم


کفتار مارکتینگبازاریابی غیراخلاقی
من وحید قلیزاده هستم علاقه مند و متخصص در زمینه بازاریابی و فروش سازمانی. آی دی لینکدین من: www.linkedin.com/in/vahid-gholizadeh-وحید-قلیزاده-94355583
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید