ویرگول
ورودثبت نام
وحید قلیزاده Vahid Gholizadeh
وحید قلیزاده Vahid Gholizadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مصادر به مطلوب حراجمعه به نفع خانومی

ضرب المثل معروف "کار رو که کرد؟ آنکه تمام کرد" بیانگر داستان رها شده بامیلو و حراجمعه و موج سوارای زیرکانه فروشگاه اینترنتی خانومی است.
اکثر ما حراجمعه یا بلک فرایدی را با کمپین های اورنس بامیلو به یاد می آوریم.
اما بعد از تعطیلی بامیلو این ایونت عملا بدون متولی موند و شرکت های بزرگی مثل دیجی کالا هم هیچ وقت این مسئله رو جدی نگرفت و خیلی بهش توجهی نکرد.


این وسط اتفاقی که افتاد عدم توجه شرکت های بزرگ باعث شد شرکتی مثل خانومی یواش یواش حراجمه را به نفع خود بچرخاند و خود را حداقل در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی متولی این ایونت معرفی کنند.
خانومی موج سواری زیرکانه ای در شرایطی که همه ی کسب و کارها با شرایط نامطلوب اقتصادی کشور دست و پنجه نرم می کردن داشت.
خودم به شخصه یاد جمله معروف مایکل شوماخر می افتم که می گفت: وقتی دیگران ترمز می‌گیرند من گاز می‌دهم .
این رمز موفقیت خانومی بود که به جایه کاهش هزینه های مارکتینگ خود در شرایط بد اقتصادی، جسورانه در این موج که اورنس خوبی هم ایجاد شده بود پا نهاد و تونست یه سرمایه گذاری هوشمندانه ای برای خود انجام دهد.
به نظر من سند حراجحعه را باید به اسم خانومی بزنیم.
دوست دارم دید و نظر شما رو هم در مورد داستان حراجحعه در ایران را بدونم ...

حراجمعه 1400بلک فرایدی 2021بلک فرایدی 1400
من وحید قلیزاده هستم علاقه مند و متخصص در زمینه بازاریابی و فروش سازمانی. آی دی لینکدین من: www.linkedin.com/in/vahid-gholizadeh-وحید-قلیزاده-94355583
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید