اگر همیشه میخواستید که برنامه نویسی بازی های اندروید رو یاد بگیرید، ولی شروع نکردید این فرصت خوبیه این آموزش به شما یاد خواهد داد که چگونه به یک برنامه نویس بازی با استفاده از لایبرری LibGDX شوید.
در حقیقت LibGDX یک پلتفرم چند سکویی می باشد یعنی اینکه بعد از ساخت شما میتونید بازی رو به سیستم عامل های دیگه منتقل کنید و خروجی بگیرید.
نکته: این آموزش از سایت Udemy تهیه شده است، و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.
این آموزش شامل مباحث زیر میباشد:
نصب JDK و Android Studio الگوهای طراحی جاوا “design paterns“ نحوه ایجاد کردن اپلیکیشن متغیرها و ثابت ها نحوه استفاده از اپراتورها آموزش استفاده از if statement تریک های استفاده از while و do-while loops تریک های استفاده از While And Do While Loop آموزش Loop Challenge نحوه استفاده از رشته ها آموزش ساخت کلاس های Getters و Setters مفاهیم کپسوله سازی متدهای استاتیک مفاهیم وراثت آموزش مفاهیم Polymorphism آموزش استفاده از enums درک لیست در اندروید درک Stack درک چرخه عمر اپلیکیشن درک ماژول های Gdx نکات و ترفندهای Android Studio Obstacle Avoid Game مدیریت دارایی استفاده از Asset Manager ایجاد و راه اندازی پروژه و غیره