ویرگول
ورودثبت نام
ᐯᗩᕼᎥᗪ⚡ᑎᖴᑕ  .bnb
ᐯᗩᕼᎥᗪ⚡ᑎᖴᑕ .bnb
خواندن ۶ دقیقه·۱ سال پیش

AMA Trubit Latam و Space ID 10.10.2023

آشنایی

بنابراین نام من هریسون سلتسکی است. من یک مدیر ارشد توسعه کسب و کار در Space ID هستم که یک پلت فرم یک مرحله ای و جمع آوری نام دامنه است. و مانند بسیاری از مردم، من بعد از اولین بار یادگیری در مورد اتریوم و همچنین بیت کوین در اواخر سال 2016، از سوراخ خرگوش افتادم. بنابراین، من اکنون بیش از پنج سال است که در فضای کریپتو کار می کنم. کار خود را با تولید محتوا، غواصی عمیق در اکوسیستم‌های مختلف، مقالات، اخبار به طور کلی آغاز کردم، و می‌دانید از اینکه می‌توانم برخی از جنبه‌های فنی‌تر را رمزگشایی کنم و آنها را برای کاربران روزمره قابل درک‌تر کنم، بسیار لذت بردم. من همچنین از فرآیند فروش و استراتژی بسیار لذت می برم. بنابراین اینکه بتوانم آن را با هم ترکیب کنم واقعاً جایگاه من در فضای کریپتو بوده است.


قبل از Space ID، من در یک بازار NFT چند شبکه ای به نام تجارت NF کار می کردم. در حدود یک سال و نیم، ما فروش خود را به بیش از 100 میلیون دلار رساندیم. البته اخیراً بازار NFT آسیب دیده است. اما امیدواریم با ورود بیشتر NFT های کاربردی و بازی به بازار، شاهد بازگشت به رشد باشیم. من کمی بیش از شش ماه است که در Space ID کار می کنم. و ما در حال ایجاد بسیاری از زیرساخت‌های بسیار جالب هستیم که تعامل آنلاین را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.


درباره Space ID

بنابراین، Space ID یک نام دامنه جهانی، پلتفرم و جمع‌کننده است. منظور ما از نام دامنه اساساً یک آدرس کیف پول مناسب است. بنابراین به جای استفاده از چیزی مانند آدرس کیف پول 0x خود، که ترکیبی تصادفی از اعداد و حروف است، می توانید از چیزی مانند Harrison.bnb، truebit.eth، هر نام کاربری یا شخصیتی که دوست دارید استفاده کنید و با آن به صورت آنلاین تعامل کنید.


مزایای

چه در حال ارسال یا دریافت دارایی باشید، چه در حال برقراری ارتباط با دیگران در برنامه های رسانه های اجتماعی، بازی کردن یا تجارت NFT باشید، زیرساخت هویت را فراهم می کند و درک اینکه با چه کسانی به صورت آنلاین در حال تعامل هستند را آسان می کند. این واقعاً جنبه های سنتی هویت مانند ایمیل و نام های کاربری را گرد هم می آورد. ما نه تنها دامنه‌های سطح بالا را برای اکوسیستم‌های مختلف مانند .bnb و .arb راه‌اندازی می‌کنیم، بلکه دامنه‌های موجود مانند .eth را نیز ادغام می‌کنیم تا از دیدگاه کاربر، آنها بتوانند همه این موارد مختلف را تجارت، مدیریت و ردیابی کنند. دامنه ها در یک مکان و از دیدگاه یک توسعه دهنده، آنها می توانند تمام این خدمات دامنه چند زنجیره ای را در برنامه های خود ادغام کنند و تجربه کاربری را ساده کنند.


این واقعاً در مورد زنجیر کردن این هویت با هم است، می دانید، من فکر می کنم .com و یک نام دامنه سنتی، این مقایسه واقعاً خوبی است، می دانید، داشتن چیزی شبیه football.com latinamerica.com، این اکوسیستم های مختلف که نه تنها فوق العاده قابل دوام هستند. برای کاربران نهایی بلکه برای شرکت ها و به عنوان نقطه شروعی برای آنها برای نحوه تعامل آنها در اکوسیستم خود عمل می کند. بنابراین برای کاربران، شرکت‌ها، برندها، مجموعه‌های NFT برای مبادلات مانند چهره‌ای در زنجیره خواهد بود. به عنوان مثال، اگر می خواهید برای من ارز دیجیتال ارسال کنید، بدانید که من یک آدرس کیف پول دارم. اما اگر یک حرف را اشتباه بنویسید، می‌دانید که آن تراکنش و تمام آن وجوه اکنون از بین رفته‌اند. در عوض، اگر بتوانید آن وجوه را به چیزی مانند Harrison.eth یا Harrison.bnb بفرستید، که بیشتر شبیه یک آدرس ایمیل سنتی است، در واقع امنیت را بهبود می بخشد و احتمال شکست را کاهش می دهد. و همچنین به شما امکان می دهد بفهمید چه کسی در طرف دیگر این معامله است. فکر می‌کنم با ادامه رشد تعاملات اجتماعی آنلاین، چه در بازی‌ها و چه در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که همچنان راه‌اندازی می‌شوند، شاهد افزایش اهمیت نام دامنه‌ها خواهیم بود. کاربران باید همانطور که در توییتر انجام می دهند، خود را شناسایی کنند، همانطور که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی و web2 انجام می دهند.


اجرا و طرح ها

ما اولین سرویس نام دامنه نیستیم که وارد بلاک چین و اکوسیستم شده است. سرویس‌های بزرگ‌تر و جاافتاده‌تری مانند سرویس نام‌گذاری اتریوم وجود دارد، اما آنها عمدتاً فقط به بلاک چین اتریوم خدمات می‌دهند. آنها همچنین باید تعامل کاربران خود را آسان تر کنند. و کاری که ما انجام می دهیم راه اندازی و گردآوری تمام این خدمات نامگذاری است تا کاربران و توسعه دهندگان بتوانند به کل اکوسیستم در یک مکان دسترسی داشته باشند. بنابراین، ما قبلاً شبکه های مختلف مبتنی بر EVM و غیر مبتنی بر EVM را راه اندازی کرده ایم. می دانید، ما .bnb را در زنجیره BSC به عنوان اولین سرویس نام دامنه خود راه اندازی کردیم، و همچنین در حال انجام .arb هستیم، ens را جمع آوری کرده ایم، در حال آماده شدن برای جمع آوری پروتکل لنز، و همچنین برخی از دامنه های غیرقابل توقف هستیم. و همچنین با پروژه‌هایی در کیهان و شبکه‌های تزریقی کار کرده‌ایم تا زیرساختی را برای اجرای سرویس نام دامنه خود به آنها ارائه دهیم

.

به جای اینکه مجبور باشیم از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر حرکت کنیم یا توسعه دهندگان API یا SDK های مختلف را ادغام کنند، ما یک راه حل یک مرحله ای برای این کار ارائه می دهیم. علاوه بر این، ما به تازگی Domain Name Toolkit خود را منتشر کردیم، که یک پلتفرم واقعاً آسان برای استفاده است که به برندهای مختلف و جوامع بلاک چین اجازه می‌دهد تا سرویس نام دامنه خود را بدون هیچ گونه پیچیدگی فنی یا توسعه مرتبط با ایجاد راه‌اندازی کنند. و ما به شما کمک می کنیم همه چیز را از قراردادهای هوشمند واقعی گرفته تا بازارهای ثانویه که در آن نام دامنه NFT را معامله می کنید، اجرا کنید.


همانطور که شبکه‌های جدید، برندهای جدید و جوامع جدید وارد فضای آنلاین می‌شوند، آنها می‌توانند از مجموعه ابزارهای ما برای اجرای سرویس نام دامنه خود بدون هیچ‌گونه کار سختی که قبلاً در کدنویسی بلاک چین نیاز بود، استفاده کنند. بنابراین، چیزی که ما واقعاً روی آن کار می کنیم، فراتر از ایجاد یک سرویس نام یکپارچه، ارائه زیرساخت برای کل اکوسیستم غیرمتمرکز است.


ما نمی‌خواهیم خود را به یک سرویس نام دامنه محدود کنیم، بلکه می‌خواهیم از همه سرویس‌هایی که قبلاً راه‌اندازی شده‌اند و جامعه فعالی دارند پشتیبانی ارائه دهیم. علاوه بر این، ما می خواهیم جوامع جدید و بلاک چین های جدید بتوانند به راحتی خدمات نام دامنه خود را راه اندازی کنند. هدف بلند مدت ما ایجاد یک سرویس نام دامنه متقابل زنجیره ای است. بنابراین اگر یک دامنه را دوست دارید یا در یک اکوسیستم خاص فعال هستید، می‌توانید آن نام دامنه را به‌عنوان یک NFT، بین بلاک چین‌های مختلف، در بین برنامه‌های مختلف منتقل کنید و مانند یک یا دو نام دامنه جهانی داشته باشید که می‌توانید استفاده در تمام اکوسیستم ها


نتیجه

بله، باز هم از شما بسیار سپاسگزارم که من را در اختیار دارید. بنابراین، می‌توانید همه این ویژگی‌ها، نام‌های دامنه کاربر را در صدها برنامه‌ای که ما با آن‌ها در چندین زنجیره ادغام کرده‌ایم، آزمایش کنید و درک کنید که چرا داشتن یک هویت قابل خواندن در فضای رمزنگاری بسیار مهم است. ما برنامه های جدید و هیجان انگیز زیادی خواهیم داشت که قبلاً در فضای نام دامنه دیده نشده بودند و باید در پایان سال، شاید تا سه ماهه اول سال 2024 منتشر کنیم. و بله، می دانید، اگرچه بازار در بهترین شرایط نیست، اما اکنون در حال ایجاد زیرساخت هستیم.


بلاک چینکیف پولamadomainspaceid
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید