ویرگول
ورودثبت نام
وحید روحی
وحید روحی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

حال خوب

حال خوب چی هست اصلا؟

پول ؟ خونه ؟ ماشین ؟ و ...

درسته همه اینا حال خوب به حساب میان و منم خیلی دوست دارم از هر کدوم بهترینش رو داشته باشم ، ولی چیزی که الان دنبالشم حال خوب مردم و جامعه ای که توش زندگی میکنیم هست چون باورم اینه شاد بودن رو فقط تو جمع میشه تجربه کرده و ممکنه آدم با داشتن ثروت و ماشین و قدرت و چیزای دیگه رضایت داشته باشه ولی سخت میشه بدون یه جمع که حال همه شون خوب باشه شاد باشه . مردم سرحال و شاد چیزیه که انگار خیلی وقته گم شده و هر روز که میگذره بیشتر شبیه به یه مفهوم نا ملموس و دست نیافتنی میشه .

خب برگردیم اول جمله ، چه جوری میتونیم حال مردم و جامعه رو خوب کنیم ؟ کاری که خودمون میتونیم انجام بدیم و از جنس عمل باشه

خیلی دوست دارم کسانی که این متن رو خوندن نظرشون رو بنویسن

من خودم که کار برنامه نویسی و طراحی میکنم تصمیم دارم با یه اپلیکیشن بخشی از ناراحتی و درد مردم رو هدف بگیرم و برم به جنگش ، کارم که بیشتر جلو بره حتما راجبش می‌نویسم

زندگیمردمانسانجامعهحال خوب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید