ویرگول
ورودثبت نام
دنیای تکواندو
دنیای تکواندو
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

ثبت نام در باشگاه تکواندو

سلام دوستان

امیدوارم که حال دلتون عالی عالی باشه

از این به بعد میخوام شما رو با سیر تا پیاز ورزش تکواندو آشنا کنم.

من و برادر دوقلوم همزمان در باشگاه تکواندو ثبت نام کردیم ولی در تایم دخترها باشگاه می رفتم و برادر در تایم پسرها...

راستش داستان ثبت ناممون در باشگاه تکواندو از جایی شروع شد که توی مدرسه دوستان برادرم تکواندو ثبت نام کرده بودند.

من و برادرمم اینقدر به پدر و مادرم اصرار کردیم تا ما رو ثبت نام کردند.

اوایل که باشگاه ثبت نام کردیم پیشرفت برادرم از من خیلی بهتر بود و من بهش حسودیم می شد.

اما چیزی طول نکشید که پیشرفت منم شروع شد.

یکی از سخت ترین کارها برای ما خرید وسایل تکواندو بود، ما توی یه روستا زندگی می کردیم و همین باشگاه هم تا خونمون کلی فاصله داشت.

اون موقع ها مثل الان نبود که فروشگاه های اینترنتی باشه و ما به راحتی بتونیم آنلاین هر چی می خوایم سفارش بدیم.

خلاصه من و برادرم کلی سختی کشیدیم تا تونستیم به جایگاه امروزمون برسیم.

البته برادرم تونست عنوان های جهانی هم بگیره ولی من مدال های کشوری گرفتم اما در زمینه مربیگری من از برادرم موفق ترم و تونستم تا الان هنرجوهای بسیاری رو در ورزش تکواندو تربیت کنم.


باشگاه تکواندوثبتثبت باشگاه
اگر عاشق تکواندویی پس با من همراه بشو تا تو رو با تمام پیچ و خم های دنیای تکواندو از ثبت نام در باشگاه تا خرید لوازم تکواندو و رسیدن به کمربند مشکی و دان 10 آشنا کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید