ویرگول
ورودثبت نام
ولو مغز
ولو مغز
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

چرا به هیچ عنوان گوشی آیفون نمیخرم

میبینم که باز سر و کله مدل جدید گوشی کمپانی اپل یعنی خواجه آیفون 15 پیدا شده و نقل محافل کرده خودشو.

ببینید من کاری به بچه‌هایی که عشق اپل و IOS هستن ندارم چون شاید با تیتر و محتوای این مطلب حال نکنن.

کاری به بچه‌های عشق سامسونگ و اندروید بازهایی که همیشه تو کل کل با آیفونیون هستن هم ندارم.

کاری ندارم یه عده از دوستان میخوان از مدل‌های پایین‌تر آیفون کوچ کنن و بیان مدل جدیده رو بخرن یا اینکه یه عده از دوستان اندرویدی قصد دارن که به سرزمین‌های اپل مهاجرت کنن.

کاری به بحث ریجستر شدن و نشدن آیفون‌های جدید از جمله آیفون 14 و 15 هم ندارم.

بحث کانفیگ بهتر نرم‌افزار و سخت و افزار و چه میدونم بحث‌های تخصصی آیفون رو هم اصلا باهاشون کاری ندارم.

به نقد و بررسی‌های دوستان متخصص در این حوزه که میان میگن آقا دوربینش چنان است و چنین است و چه میدونم لرزشگیرش در حدیه که میتونه جلوی زلزله رو هم بگیره به هیچ عنوان کاری ندارم.

به اینکه آیفون نمیدونم اپل ای دی و بگیر ببند میخواد تا بیاد بالا یا نمیدونم برا دانلود فایل و ذخیره‌ اون‌ها باید فلان اپلیکیشن رو نصب کنی و از این حرفا هم اصلا کاری ندارم.

به این صحبت‌ها که اگه آیفون تعمیر لازم بشه هزینه تعمیرش زیاد میشه و دیگه مثل روز اول نمیشه هم اصلا کاری ندارم.

به دوستانی که آیفون رو فقط برا عکس‌های آسانسوری همراه با دلبری اون دوربین‌های قاب پشتی گوشی میخوان هم کاری ندارم. آقا طرف دوست داره. با این چیزا حال میکنه. اصلا به من مربوط نیست. من اصلا رو چنین چیزهایی نه کنترل دارم و نه کاری دارم. والا.

کاری به اینم ندارم که یه عده از دوستان آیفون رو میخوان برا کار تولید محتوا و اساسی امکانات این گوشی به کارشون میاد و میتونه کارشون رو راه بندازه.

نمیدونم به بحث اکتیو و نات اکتیو آیفون و این بگیر ببندها هم به هیچ عنوان کاری ندارم.

همه‌ی این مسائل به کنار

من به هیچ عنوان گوشی آیفون نمیخرم.

چرا؟

چون پولشو ندارم.

تا بحث فوق العاده عمیق و تامل برانگیزی دیگر، شما رو در ابتدا به خدا و سپس به نسیم خنک کولرهای منزلتان میسپارم.

آیفونتولید محتواطنزتکنولوژی
کانال تلگرام: https://t.me/velomaghz
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید