ویرگول
ورودثبت نام
dalby.ir
dalby.ir
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

ارزان ترین راه ضبط صدا و گویندگی تیزر چیست؟

گویندگی تیزر تبلیغاتی dalby.ir
گویندگی تیزر تبلیغاتی dalby.ir


ارزون ترین راه که همون استفاده از گوشی واپ های مربوطست و تا جایی که من میدونم هیچ کدوم تو کیفیت ضبط صداشون فرقی ندارن فقط تو امکاناتی که به کاربر میدن فرق دارن مثلا یه اپ اجازه ادیت میده یکی نمیده .باز تو همین ادیت کردن یه اپ ابزار بیشتری داره یکی کمتر که اونم واسه وقتیه که میخواین عملیات ادیت با گوشی انجام بدین کلا کیفیت صدایی که ضبط میشه به میکروفون گوشیتون مربوط میشه،من خودم اوایل با گوشی صدای ساز و ووکال ضبط میکردیم و مینداختیم تو نرم افزارای صداسازیمون تا کار فقط یاد بگیریم .محیط ضبط تون باید سکوت مطلق باشه یه فاصله مناسب با گوشی داشته باشین تا ضبط معقول تری از آب در بیاد.

گویندگی تیزر تبلیغاتی با ۹گوینده - قیمت ۳۵ تا ۹۰ هزار تومان https://dalby.ir

اگه میخواید حرفه ای تر کار کنید
مناسبترین راه استفاده از تجهیزات ضبط صداست شما برای شروع میتونید ازپکیج Focusrite Scarlett 2i2 Studio Bundle G2 استفاده کنید خودم از این پکیج کارت صداشو دارم یه ورودی ساز و یه ورودی میکروفون صدا داره و یک خروجی هدفون، من اون موقع ها 500 گرفتم الان کارت صداش میدن 4 تومن پکیجش میدن 8 تومن تقریبا.میکروفون من َAkg هست اونم یه میکروفون ارزون خوب هستش راضی ام ازش.
پیشنهاد من اینه برای شروع زیاد خرج نکنید ارزونا و معقولا رو بگیرین ببینید باهاش تا کجا میتونید برین اگه پول خودشون در آوردن یعنی شما افتادین تو اون کار و حالا میتونید سطح تون ارتقا بدین و تجهیزات قویتری بگیرین.سیستم مانیتورینگ هم که فک نکنم زیاد به درد گوینده ها و دوبلورا بخوره همون اسپیکر کامپیوترتون خوبه یا نهایتا یه هدفون خوب و ارزون مث سنهایزر 202 بگیرین من خودم این مارک گرفتم ارزون بود ولی دیدم مرتضی پاشایی هم از این مدل استفاده میکنه!

گویندگی تیزر تبلیغاتی
گویندگی تیزر تبلیغاتی



برای ادیت صدا خب شما میبایست یه نرم افزار ادیت صدا رو حتما باید یاد بگیرین واسه این کار شما همون Adobe Audition بهترینه.کار باهاش هم ساده ست همه ابزارا رو داره و همه پلاگینای خارجی هم ساپورت میکنه مث باندل معروف فب فیلتر و وویوز و...
و یه چیز دیگه اینکه یه اتاق با پنل اکوستیک تهیه کنید واقعا خیلی تاثیر داره برای گرفتن ریورب صدا واقعا بهش نیاز دارین .

گویندگی تیزر
گویندگی تیزر


تکنیک های شروع کار :

بهترین کار تقلیده شما گوش کنید ببینید گوینده های حرفه ای رادیو و تلویزیون چجوری اجرا میکنن شما هم مث اونا همون کار بکنید گویندگی هم ژانر داره مث کودک /رسمی/ورزشی/کمدی و... توی هر موضوعی باید سبکش رعایت کنید یه جورایی مث بازیگریه پشت میکروفون باید نقشتون خوب بازی کنید.همین
با آرزوی موفقیت

در پایان اگه احتیاج به گوینده داشتید ما با ۹ گوینده و قیمت ۳۵ تا ۹۰ هزار آماده همکاری با شما عزیزان هستیم . گویندگی تیزر تبلیغاتی https://dalby.ir


گویندگی تیزر تبلیغاتیگویندگی تیزرگویندگیخدمات گویندگی تیزر تبلیغاتینریشن
گویندگی تیزر تبلیغاتی با ۹ گوینده https://dalby.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید