ویرگول
ورودثبت نام
saeed momeni
saeed momeni
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

ویلگول . کام

سلام

ویلگول یا ویرگول ،

باور کنید تا چند وقت پیش که با سایت ویرگول.io آشنایی پیدا نکرده بودم فکر می کردم ویلگول درسته .

بعد یه جستجو کردم ببینم کسی دامنه ویلگول روگرفته یا نه .

شاید باورتون نشه وقتی دیدم کسی این دامنه رو ثبت نکرده خیلی خوشحال شدم وسریع دامنه vilgool.com و vilgool.ir رو برای خودم ثبت کردم . و دامنه قبلی خودم سوخت سایت sookhtesite.com رو به دامنه جدید ریدایرکت کردم...

رتبه و درآمد سایت خود را

در دنیای دیجیتال مارکتینگ افزایش دهید ...

برند و کسب و کار شما می تواند رشد کند و به درآمد های عالی برسد به شرط اینکه شما تشنه موفقیت باشید و با آژانس دیجیتال مارکتینگ ویلگول همراه شوید ...


جست و جوی کاربران به شما ختم می شود ،

البته اگر یک سئوی اصولی داشته باشید....

بزرگترین حجم ورودی های یک سایت از طریق جست و جو صورت می گیرد. اگر بصورت اصولی روی سئو وبسایت خود کار کنید می توانید میزان ورودی های خودتان را به صورت چشمگیری افزایش دهید . البته باید در نظر داشته باشید که اگر کار خود را به افراد غیر متخصص بسپارید ممکن است نتیجه ی آن برعکس شود!

درخواست مشاوره رایگان می خوام


سفارش تبلیغ نویسی

این روز های گروه های زیادی اقدام به ارائه ی خدمات تخصصی دیجیتال مارکتنیگ کرده اند . در بین این خدمات سفارش تبلیغ نویسی بسیار برجسته است. چیزی که شاید بسیاری از کسب و کار ها احساس کنند که از آن بی نیاز هستند و خودشان می توانند انجام دهند  اما این دقیقا همان اشتباهی است که نباید مرتکب شوند . زیرا تبلیغ نویسی نیاز به مهارت و تجربه ی خاصی دارد که از عهده ی هر کسی بر نمی آید. و تا نتایج و معجزات آن را ندیده باشید نمی توانید اهمیت آن را درک کنید از این رو می باشد که همه ی کسب و کار های بزرگ برای تک تک محصولات خود  به موسسات دیجیتال مارکتینگ سفارش تبلیغ نویسی می دهند چرا که اهمیت این موضوع و میزان بازدهی آن را دریافته اند و همین امر یکی از فاکتور های رشد آن ها بوده است.



بهینه سازی تجربه کاربری

احساس کاربرانتان را در اولویت قرار دهید ...

شاید چند سال قبل صرفا داشتن یک طراحی زیبا و کاربرپسند برای سایتتان کافی بود تا میزان ورودی های وبسایت شما چندین برابر شود و سریع بر سر زبان ها بیافتید . اما این روز ها با افزایش تعداد سایت هایی با رابط کاربری زیبا ؛ دیگر صرفا طراحی اهمیت ندارد . آن چه مهم است تجربه ی کاربری  (user experience) بازدید کنندگان سایت شماست. تجربه ی کاربری تنها  طراحی گرافیکی (user interface)  زیبا نیست بلکه مجموعه ای از فاکتور هاست که این تجربه را زیباتر می کند . اگر  می خواهید  تجربه کاربرانتان بهتر شود پس روی تیم ویلگول مثل یک دوست حساب کنید!




ویلگولبازاریابی آنلایندیجیتال مارکتینگسئوویرگول
سعید مومنی ٬ مشاور و متخصص رشد کسب و کار . مدیر سایت ویلگول https://www.vilgool.com متولد سال۶۵
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید