ویرگول
ورودثبت نام
ویرگول
ویرگول
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

هفته آخر مرداد، هفته‌ای با چاشنی خلاقیت به مناسبت روز جهانی عکاسی!

داستان عکس من
داستان عکس من

پشت هر عکسی یک داستانی وجود داره، شاید اون عکس یک لحظه‌ خاص از زندگی باشه یا تصویری که احساسات خاصی رو توی ما ایجاد می‌کنه. به مناسبت روز جهانی عکاسی که ۱۹ آگوست (۲۹ مرداد) جشن گرفته می‌شه، ویرگول تصمیم داره شما رو به یک چالش خلاقانه دعوت کنه!

این روز، برای گرامیداشت حرفه عکاسی توی سراسر جهان درنظر گرفته شده و بهانه‌ای هست، برای اینکه همه‌ ما تصویر‌های خاصی که توی گالری‌هامون نگه داشتیم رو به اشتراک بذاریم و داستانش رو تعریف کنیم.

چالش داستان عکس من

فرقی نمی‌کنه که عکاس حرفه‌ای هستین یا فقط یک علاقه‌مند به ثبت لحظات زندگی، توی این چالش، هر کسی می‌تونه شرکت کنه. برای شرکت توی این چالش، فقط کافیه یکی از موضوعات زیر رو انتخاب کنین و داستان خودتون رو در قالب یک پست توی ویرگول منتشر کنین. اما فراموش نکنین که حتما از تگ «داستان عکس من» انتهای پست‌تون استفاده کنین!

شما می‌تونین درباره موضوعات زیر بنویسین:

  • توصیف تصویری که با نگاه کردن بهش حس می‌گیرین یا به فکر فرو می‌رین.
  • داستان عکسی که کاش گرفته بودم، اما… .
  • چی شد که این عکس رو گرفتم؟

این چالش نه تنها فرصتی برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت و احساسات‌تون هست، بلکه همه‌ برنده‌های این چالش که شامل ۱۰ تا از پربازدید‌ترین پست‌ها می‌شه، می‌تونن یکی از خدمات ویرگول رو به انتخاب خودشون از بین دامنه اختصاصی، قالب اختصاصی، رپورتاژ آگهی یا بسته افزایش بازدید ۱۰۰ هزارتایی با تخفیف ۱۰۰٪ دریافت کنن.

پس منتظر چی هستین؟ همین الان دست‌به‌کار بشین و داستان خودتون رو بنویسین، چون تا چهارشنبه، ۳۱ مرداد بیشتر فرصت ندارین که پست‌تون رو توی ویرگول منتشر کنین.

منتظر خوندن پست‌های شما با تگ «داستان عکس من» هستیم!

ویرگول،

جایی برای خواندن و نوشتن!

ویرگولروز جهانی عکاسیداستان عکس منداستان عکس
ویرگول یک شبکه اجتماعی برای محتوای فارسی است. از خواندن و نوشتن لذت ببرید...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید