ویرگول
ورودثبت نام
vmahsa19
vmahsa19
خواندن ۳ دقیقه·۵ سال پیش

آموزش گیتار پاپ

آموزش گیتار پاپ

سلام دوستان...

میخواستم یک تجریه خیلی خوب درخصوص آموزش گیتار پاپ که برای خودم اتفاق افتاده رو به شما هم بگم.

من عاشق گیتار بودم و شاید خیلی سالها پیش که اینستاگرام خیلی مد نشده بود روزی حداقل 3 ساعتی مینشتم پای اجراهای گیتار حالا تو سایت یوتوب یا خرید یا دانلود کلیپ های گیتار توی سایت های مختلف. دوستم بهم یه گیتار هدیه داد ولی همیشه فکر میکردم کسی که آموزش گیتار پاپ رو شروع میکنه باید یه صدای خیلی خوبی داشته باشه بخاطر همین مساله خیلی پیگیر آموزش گیتار نمیشدم. هزینه یا وقت رفتن به کلاس گیتار رو هم نداشتم.

تا اینکه چند وقت پیش تو اینستا یه کلیپ خیلی جذاب دیدم که نظرمو به خودش جلب کرد. فیلم های آموزشی گیتار پاپ رو قبلا دیده بودم و خیلی برام جذاب نبودن ولی دیدم این آموزش گیتار با بقیه فرق میکنه.

آموزش گیتار پاپ
آموزش گیتار پاپ

شما هم برای دیدن آموزش ها کلیک کنید

دیدم تو این آموزش ها از انیمیشن ها برای یادگیری استفاده شده چیزی که سرعت یادگیری رو چندین برابر میکنه و همون لحظه وسوسه شدم رفتم گیتارمو ورداشتم و تو کمترین زمان تونستم چیزی که مدت ها نتوسته بودم انجام بدم رو انجام بدم. یعنی با همون یه تیکه فیلم من تونستم یه صدای زیبا و یه آهنگ ساده رو با گیتارم بزنم. خلاصه خیلی ذوق زده شدم و رفتم هرطوری شده اونو تهیه کردم و خداروشکر فراتر از اونیم بود که انتظار داشتم.

آموزش گیتار پاپ
آموزش گیتار پاپ

من اینجا شمارو دعوت میکنم به دیدن همین آموزش ها (کلیک کنید)

خوبی هایی که داشت آموزش کلمه به کلمه حتی بعضی جاها تحریر ها رو هم آموزش میداد. و به نظرم یک آموزش گیتار بایستی جذاب باشه و کسل کننده نباشه که هنرجو تا آخرش خسته نشه...

تمامی ریتم های گیتار رو با استفاده از انیمیشن آموزش داده یعنی فقط با یک بار دیدن فیلم سریع یاد میگیرید.

به نظرم برای آموزش گیتار پاپ بدون رقیب و بهترینه...یک آموزش گیتار پاپ چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

1ـ آموزش گیتار پاپ باید به زبان ساده باشه

2ـ آموزش گیتار باید جذاب باشه که هنرجو خسته نشه

3ـ آموزش گیتار پاپ نباید فقط ریتم و آکورد باشه بلکه باید نحوه خوندن آهنگ ها و نکات رعایت ضرب آهنگ ها رو هم آموزش بده که تو این آموزش ها حتی بعضی جاها تحریر ها رو هم میگه

4ـ آموزش گیتاری که بصورت سمعی و بصری باشه بازدهیش چندین برابره

5ـ یه آموزش گیتار پاپ خوب باید به ملودی هم اهمیت بده که تو این آموزش ها از ملودی ساده تا پیشرفته رو آموزش میده

6ـ آموزش نباید الکی لفت داده بشه...اینطوری ادم حوصلش سر میره. میشناسم کسایی رو که دوماهه کلاس میرن و بعد نمیتونن یه آهنگ بزنن و همین جاست که ترک گیتار میکنن برای همیشه. بعضی کلاس گیتار رو با کلاس ریاضی اشتباه گرفتن

اصلا یه خوبی دیگه ای که داره اینه که تو اگه کلاس گیتار بری مطلب یک بار گفته میشه و اصلا ممکنه تاخونه بیای فراموشش کنی ولی اینو هرچند بار که بخوای میتونی پلی کنی

هدفم از قرار دادن این این مطلب این بود که شما هم مثل خیلیا سرگردون نشید برای آموزش گیتار...این راهیه که من رفتم و ازش نتیجه گرفتم حالا گفتم در اختیار دیگران هم بزارم. بعضی چیزا کمتر دیده میشن ولی بینهایت با ارزش هستن

آموزش گیتار پاپ
آموزش گیتار پاپ

من اینجا شمارو دعوت میکنم به دیدن همین آموزش ها (کلیک کنید) ....شاید برای شما هم اتفاق بیافته

گاهی وقتا یه اتفاق های ساده تو زندگی مسیر آدم ها رو عوض میکنه...حالا منمو یه گیتار که وقتی دستم میگیرم از نواختنش لذت میبرم...وقتیکه دلم میگیره میزنم و میخونم....عاشقان گیتار میفهمن من چی میگم.

آموزش گیتار پاپآموزش گیتارگیتار پاپگیتارآکورد گیتار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید