ویرگول
ورودثبت نام
دکتر مسعود وثوقی
دکتر مسعود وثوقی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ارتباط اثربخش با دهه هشتادی ها

در دنیای امروز شناخت مخاطبان مان و ارتباط اثربخش با آنها اهمیت فراوانی پیدا کرده است. یکی از گروه های مهم مخاطبان، نوجوانان نسل هزاره سوم یا همان #دهه_هشتادی_ها هستند که تا به امروز کمتر در مورد چگونگی ارتباط با آنها صحبت شده است.

?بنابراین من، مسعود وثوقی که هم دانشجوی مقطع دکتری علوم ارتباطات هستم، هم در خصوص نسل هزاره سوم مطالعه، ترجمه و پژوهش می کنم و هم تجربه تولید محتوا رو داشتم، قصد دارم در خصوص ارتباط اثربخش با دهه هشتادی ها مفاهیمی رو ترویج بدم.

✳ اگر مربی یا معلم هستید.

✳ اگر استارت آپ و شرکت شما مخاطب و مشتری اش، نوجوانان هستند.

✳ اگر قصد تولیدمحتوا برای دهه هشتادی ها دارید.

✳ اگر دغدغه فرهنگی و یا مسئولیت اجتماعی دارید.

✳ اگر برادر و یا خواهر بزرگتر هستید.

✳اگر پدر و مادر نوجوانان دهه هشتادی هستید.

✅پیگیر صفحه بنده باشید.

✔منتطر نظرات شما هستم.

نسل هزاره سومدهه هشتادی هاارتباط اثربخشنوجوانمسعود وثوقی
اندیشه های نو در خصوص علم رسانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید