ویرگول
ورودثبت نام
محمد ابراهیمی آزاد
محمد ابراهیمی آزاد
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

پیشنهاد 5 تا از برترین اموزشگاه ارایش تهران ♥️ کلاس ارزون ارایش

سعی دارم در این مطلب لیست بهترین اموزشگاه ارایش تهران را گرد هم بیارم.

همینطور برترین مراکز آموزش آرایشگری مردانه و معتبرترین مراکز آموزش تاتو را نیز در مطالب جداگانه ای بصورت تخصصی بررسی نموده ایم که در صورت نیاز با کلیک بر روی آن میتوانید مشاهده نمایید. در ادامه با ما باشید تا به معرفی چندتا از معتبرترین کلاس های آرایشگری زنانه تهران بپردازیم.

کلاس آرایش خوب در تهران
کلاس آرایش خوب در تهران


کلاس آموزش آرایش زنانه

1- آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو یعقوبی

2- آموزشگاه آرایشگری زنانه دو بانو

3- آموزشگاه سیمای هانی

  • شعبه مرکزی: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، روبروی ورزشگاه خادم،
  • شعبه ۲: جنب مترو صادقیه، ابتدای خیابان ولیعصر، ساختمان آرشام
    شعبه ۳: اتوبان رسالت، جنب متروی علم و صنعت، بالای بانک مسکن،
  • شعبه ۴: نازی آباد، ابتدای بلوار دستواره، جنب مترو علی آباد، بالای پیتزا سی سی
  • «برای ارسال پیام در واتساپ آموزشگاه سیمای هانی کلیک کنید»

4- آموزشگاه آرایشگری زنانه مهستان

5- آموزشگاه آرایشگری زنانه خوش ذوق

6- آموزشگاه آرایشگری زنانه قصر مانلی

7- آموزشگاه آرایشگری زنانه هلیا

8- آکادمی مراقبت و زیبایی رز سرخ

9- آموزشگاه آرایشگری دلنواز

10- آموزشگاه آرایشگری تاراز

11- آموزشگاه آرایشگری زنانه بانوی فردوس

آموزشگاه آرایشگریکلاس آرایشکلاس آرایشگریآموزش آرایشگریآموزشگاه آرایشگری زنانه
من محمد ابراهیمی آزاد علاقمند به حوزه محتوا و آموزش هستم و سعی میکنم مطالبی بدور از حاشیه و مفید رو باهاتون به اشتراک بذارم. آدرس ویرگول من: https://virgool.io/@webazad
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید