ویرگول
ورودثبت نام
wendo.ir
wendo.ir
خواندن ۷ دقیقه·۵ سال پیش

الگوریتم اینستاگرام 2020 جدید (نکات مهم و کلیدی)

الگوریتم اینستاگرام 2020

من هم مانند بسیاری از شما ، شخصاً قربانی اینستاگرام شده ام یا باید بگویم قربانی الگوریتم اینستاگرام.

در طول یک سال گذشته ، پیج من افت قابل توجهی در برداشت ، تعامل و تعداد فالوورهای جدید خود مشاهده کرده ام.

دلیل: الگوریتم 2020 اینستاگرام.

واقعا خیلی ازت ممنونیم اینستاگرام ، تنها 10٪ از دنبال کنندگان شما قادر به دیدن پست شما هستند.

زمانیکه این این الگوریتم به وجود آمد ، اولین فکر من این بود که “چرا اینستاگرام با خراب کردن این تجربه برای بسیاری از کاربران ، به خود آسیب می رساند؟”

با این حال ، من تصمیم گرفتم که دلایل تغییرات را بررسی و درک کنم. این چیزی است که من کشف کردم:

هدف اینستاگرام کسب درآمد است!

حال ممکن است فکر کنید این امر واضح است یا تعجب می کنید که تغییر الگوریتم چگونه این کار را انجام می دهد ، بنابراین بگذارید توضیح دهم اینستاگرام یک تجارت است و باید درآمد کسب کند ، پس چگونه می توانند پول کسب کنند؟ با تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از مهمترین رسانه های اجتماعی.

چگونه آنها این کار را می کنند؟ با نگه داشتن کاربران در برنامه خود تا حد امکان.

چگونه کاربران خود را در اینستاگرام نگه می دارند؟ آنها اینکار را نمی کنند ما انجام می دهیم به همین دلیل ، اینستاگرام از حسابهایی استقبال می کند که بتوانند فالوورهای خود را تا حد ممکن فعال و درگیر نگه دارند!

ساده ترین راه ها برای جذب مخاطب در اینستاگرام:

  • ارسال عکس / فیلم
  • استوری اینستاگرام
  • لایو اینستاگرام
  • IGTV
  • به دایرکت های های خود پاسخ دهید
  • پاسخ به نظرات

اگر بیشتر این موارد را انجام می دهید ، که واقعاً عالی است! سوال واقعی این است: چند بار این کارها را انجام می دهید؟

واقعیت: هرچه بیشتر وقت خود را صرف برنامه کنید تا طرفداران خود را درگیر خود کنید ، اینستاگرام بیشتر از شما طرفداری خواهد کرد. این بدان معنی است که شما باید اکثریت این موارد را که در بالا و هر روز ذکر شده است ، انجام دهید. عکس ها ، فیلم ها و استوری های خود را روزانه ارسال کنید ، هر روز حتی اگر فقط 2 دقیقه لایو بگیرید ، در لایو به کاربران خود پاسخ دهید، سریعاً به نظرات در مورد آخرین پست های خود پاسخ دهید.

اگر روزانه این کارها را انجام نمی دهید ، رشدی نخواهید دید و همچنان ظلم الگوریتم 2020 را احساس خواهید کرد.

اکنون که منطق موجود در اینستاگرام را می فهمید و آنچه را که از شما به عنوان یک کاربر از شما انتظار دارند ، می خواهیم تاکتیک های خاصی را که می توانید برای رشد اینستاگرام خود تحت الگوریتم جدید 2020 استفاده کنید به شما معرفی کنیم.

?

  • وقتی پست می کنید ، در 60 دقیقه اول مشغول  اظهار نظر شوید تا دیگران را درگیر کنید. نه تنها طرفداران شما از آن استقبال می کنند بلکه اینستاگرام پست شما را تقویت می کند و آن را به بیشتر دنبال کنندگان شما نشان می دهد!
  • عنوان و نشانه پست یا موقعیت مکانی خود را به مدت 24 ساعت ویرایش نکنید! من کاملاً مطمئن نیستم که چرا ، اما انجام چنین کاری شانس شما را برای دیدن آن کاهش می دهد.
  • پست خود را حذف نکنید و دوباره ارسال کنید. همان دلیل فوق. من قبلاً این کار را کردم و عکس ارسال شده من دچار افت بازدید شد.
  • اگرچه می توانید در یک پست از حداکثر 30 هشتگ استفاده کنید ، اما اکنون می توانید آن را به عنوان اسپم انتخاب کنید. اگر اینستاگرام فکر کند شما در حال اسپم کردن هستید ، دسترسی شما را کم نگه می دارند. اکثر مردم می گویند که با حدود پنج هشتگ منحصر به فرد شانس بهتری دارند. – هنوز در مورد این قاعده مطمئن نیستید اما آن را برای خود آزمایش کنید و ببینید که چگونه این کار می کند.
  • بارها و بارها از هشتگ تکراری استفاده نکنید! این موارد را غیرفعال کنید ، وگرنه به نظر می رسد که شما یک ربات هستید ، این بدان معنی است که اسپم است ، به معنی دستیابی کمتر
  • هشتگ خود را در نظرات و در زیرنویس ها ارسال کنید. صادقانه می گویم فکر نمی کنم مهم باشد. من هر دو را امتحان کرده ام و گاهی اوقات دسترسی من عالی است. توصیه من این است که آن را برای خودتان امتحان کنید و ببینید که چگونه این کار برای شما انجام می شود. فکر می کنم ارسال هشتگ در نظرات به نظر هرزنامه باشد ، بنابراین من تمایل دارم که از انجام این کار دوری کنم.
  • ارسال بیشتر برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر. من می دانم که این ممکن است یک گزینه خطرناک به نظر برسد. اگر اینستاگرام فقط 10٪ از دنبال کنندگان شما محتوای شما را نشان می دهد ، در این صورت خطر خواهید داشت که در پست هایی که در ایجاد آن کار کرده اید ، کمتر تعامل داشته باشید. اما به همین دلیل است که باید پست بیشتری ارسال کنید. وقتی تعداد بیشتری ارسال می کنید ، روزانه به درصد بالاتری از افراد خواهید رسید. به عنوان مثال ، اگر من دو بار در روز پست داشته باشم ، به جای 10٪ فالوور به حدود 20٪ می رسم. وقتی تعداد بیشتری از افراد بتوانند پستهای شما را ببینند ، فالوور شما بیشتر جذب می شوند. هنگامی که دنبال کنندگان شما درگیر می شوند ، اینستاگرام توجه می کند و حساب شما را با حساب های دیگر به اشتراک می گذارد ، بنابراین شانس شما برای به دست آوردن فالوورهای جدید افزایش می یابد.
  • برای تعامل بهتر، بهتر پست کنید. می دانم که فقط گفتم پست بیشتر ارسال کنید. اما از تجربه من وقتی کمتر پست می کنم ، میزان دستیابی به پست کلی من بیشتر است دلیل این امر اینست که پست من زمان بندی مناسب برای انتشار و کیفیت بهتری دارد.
  • حقیقت غم انگیز این است که اگر در یک مکان پرطرفدار باشید ، اینستاگرام پست شما را به دنبال کننده های بیشتری نشان می دهد. برخی از این موارد عبارتند از ونیز ، بارسلونا و پاریس. در اصل ، هر مکانی که گردشگران زیادی را به خود جلب کند یا دارای روند پر طرفدار باشد. یک راه حل ساده بازدید و ایجاد محتوا در مقاصد فوق العاده محبوب است. برخی از صفحه ها این کار را با موفقیت فراوان انجام داده اند. من توصیه نمی کنم که عکسی را در ونیز نشان دهید که واقعا در ونیز گرفته نشده است. اینستاگرام دارای نرم افزار شناسایی است ، بنابراین من شک دارم که می توانید آن را فریب دهید.

راه های دیگر شما می توانید در سمت خوب اینستاگرام قرار بگیرید استفاده از ویژگی های جدید مانند استوری اینستاگرام ، نظرسنجی ، موسیقی ، آزمونها ، گپ ها و هشتگ های پرطرفدار است.

هر بار که از یک ویژگی جدید استفاده می کنید ، اینستاگرام علاقه شما را به برنامه مشاهده می کند، با نشان دادن مطالب شما به دنبال کنندگان بیشتری ، به شما پاداش می دهد. بنابراین به دنبال هشتگ های دلخواه خود باشید ، از IGTV استفاده کنید ، نظرسنجی هایی را در استوری خود برای ترغیب مخاطبان خود به مشارکت ایجاد کنید ، و مرتباً نکات مهم را استوری کنید تا فالوورهای قدیمی و جدید شما به طور یکسان بتوانند با آنچه در پیج شما اتفاق می افتد به روز بمانند.

اکنون در اینجا دلیل این که الگوریتم در واقع چیز خوبی است را به شما می گوییم:

از آنجایی که پست شما فقط به بخشی از دنبال کنندگان شما خواهد رسید ، مهمتر از همیشه این است که به مخاطبان خود دلیلی برای پیگیری خودتان بدهید. اکنون افراد مجبورند فقط بهترین مطالب را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند و همچنین در دسترس مخاطبان خود قرار بگیرند.

اگر می خواهید فالوور درگیر داشته باشید و یک پیج را رشد دهید ، پس باید سعی کنید یک رابطه واقعی برقرار کنید. به عنوان مثال ، وقتی شخصی درمورد پست شما اظهار نظرهای عمیق می کند ، سعی کنید به او پاسخ دهید. با این کار ممکن است تعامل کلی را افزایش دهید. اگر کسی به شما دایرکت فرستاد ، مهربان باشید و یک پاسخ واقعی ارسال کنید. فقط آدم واقعی باش!

در اصل ، الگوریتم اینستاگرام 2020 شما را به فردی اصیل تر و صمیمی تر ترغیب می کند. بنابراین خیلی نگران نباشید و تمرکز خود را بر ایجاد روابط با طرفداران خود شروع کنید.


منبع: وندو

الگوریتم جدید اینستاگرامالگوریتم اینستاگرام
وبدانه یک وبسایت آموزشی است که با هدف تولید محتوای آموزشی و ویدیوهای آموزشی شروع به فعالیت کرده است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید