ویرگول
ورودثبت نام
Navid Sohrabi
Navid Sohrabi
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

چرا باید برای توسعه صفحه اینستاگرام خود از ربات دستیار اینستاگرام استفاده کنیم؟

سلام،

اول اینکه، چه خوب شد پیج آقای شایان شلیله رو تو ویرگول دیدم و راغب شدم که منم عضوی از ویرگول باشم.

دوم اینکه به عنوان اولین پستم در ویرگول احساس میکنم بهتره اول خودمو معرفی کنم،

نوید سهرابی هستم، متولد 1366، توسعه دهنده وب، عاشقِ دیدن نتیجه کارایی که تو وب انجام میدم ;-)

اخیرا بعد از اینکه احساس شد باید تو اینستاگرام فعالیت داشته باشم و پیج کاریم رو توسعه بدم یه اکانت برای کسب و کارم ساختم و دائما در تلاش بودم که دیده بشم، لایک بشم، و کسانی که پیج رو میبینن واقعا از اون استفاده کنند و براشون مفید باشم!

روزها، ساعت ها و لحظه های من شده بود چک کردن اینستاگرام، لایک کردن پست دیگران و استفاده از امکانات بی نظیرش! اما متقابلا هیچ وقت به نتیجه ای که منتظرش بودم نمیرسیدم. در واقع نه کسی ما رو میدید و نه راهی داشتم که کسب و کارم رو معرفی کنم. البته اگر سال ها وقت بذارم برای این کار شاید به نتیجه برسم ولی من یک توسعه دهنده وب هستم، علیرغم اینکه وقت زیادی برای اینکار نداشتم عملا هم نتیجه ای نصیبم نمیشد.

باز هم طبق معمول گوگل رو باز کردم و راه های پیشنهادی گوگل و دوستانی که تو این زمینه فعالیت داشتند رو خوندم و اون موقع فهمیدم قابلیتی در وب (این فضای دلنشین و شیرین و همه چی توش) هست که من از اون غافل بودم!

ربات دستیار اینستاگرام؟!

این چی بود؟ باید اطلاعات اینستاگرامم رو وارد میکردم تا ببینم چه اتفاقی میفته و دقیقا این که میگه دستیار اینستاگرام یعنی چی؟!

یه پیج آزمایشی ساختم و وارد وب سایت ربات دستیار اینستاگرام کردم، بله!

به جای من لایک میکرد! فالو میکرد، کامنت میذاشت و ... البته با مدیریت و تحت نظر من!

جالب بود. یعنی من میتونم از یک شهر، یا موقعیت مکانی، یا بر اساس هشتگ هایی که میلیون ها بار در اینستاگرام استفاده شده و یا حتی پیج خاص برای اهدافم استفاده کنم و ربات رو تنظیم کنم که به جای من فعالیت کنه!

در یک چشم به هم زدن دیدم روزها، ساعت ها و لحظه هاااا منو جلو انداخت!

به طور کاملا واقعی و هدفمند دنبال کننده هایی صفحه منو دنبال کردن که نوشته های من براشون جالب بود، از محتوای من استفاده میکردن، تبادل نظر میکردیم و از همه مهمتر مشتریانی ما رو پیدا کرده بودند که خیلی سرمون رو شلوغ کردن.

شاید این متن کمی تبلیغاتی به نظر بیاد اما دوست دارم آدرس اون وب سایت رو بذارم تا شاید شما هم براتون جالب باشه و ازش استفاده کنین! acity.ir

به معنای یک شهر. واقعا هم یک شهر! یک شهر بزرگ به وسعت اینستاگرام

از اینکه وقت گذاشتین و تجربه منو به عنوان اولین پست بنده مطالعه کردین ممنونم

امیدوارم فعالیت من در ویرگول مداوم باشه و بتونم دوستان خوبی پیدا کنم!

دستیار اینستاگرام | Acity.ir


acityدستیار اینستاگرامربات اینستاگرام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید