ویرگول
ورودثبت نام
web gardi
web gardi
خواندن ۵ دقیقه·۴ سال پیش

بهترین اموزشگاه های طراحی سایت و برنامه نویسی تهران

سلام من محیا هستم علاقه مند به تکنولوژی ، خب همونطور که گفتم من عاشق و شیفته ی دنیای وب و دیجیتال هستم و تو این مقاله میخوام بهترین اموزشگاه های طراحی سایت و برنامه نویسی در تهران رو نام ببرم و خب این لیست حاصل تجربه و تحقیقات خودم بوده پس اگر شما هم هر تجربه ای داشتید کامنت کنید


هر فردی بالاخره یه سری معیار ها داره برای انتخاب اموزشگاه مورد نظرش که برای من این موارد زیر بوده

اولین چیزی که خیلی خیلیی برام مهم بود خب هزینه کلاس های طراحی سایت بود ، بالاخره برنامه نویسی و طراحی سایت یک رشته ی خیلی تخصصی ای هست و ممکنه اگر اموزشگاه خوبی پیدا نکنید خرج الکی کنید و در اخرم چیزی یاد نگیرید پس اولین مورد قیمت معقول کلاس ها بود


دومین مورد که خیلی توی الویت بود حرفه ای بودن اون اموزشگاه و شرکت طراحی سایتی که قرار بود اموزش ببینم . برنامه نویسی و طراحی سایت حتی برای علاقه مندان این رشته هم ممکنه خیلی سخت و گیج کننده باشه من واقعا دنبال جایی بودم که کنار حرفه ای ترین های تهران باشم و اگر هم سوالی داشتم بدون هیچ مشکلی سوالمو بپرسم و خجالت نکشم شاید تعجب کنید که خجالت چرا ولی من به شخصه دوستانی رو دیدم که از ترس اینکه ممکنه کسی مسخرشون کنه نتونستن سوالاشونو بپرسن و برطرف کنن و به مشکل بر بخورن


سومین مورد محیط سالم بود، به ویژه برای دخترا :) روحیه تیمی، محیط کاری و رفتار کسایی که قرار بود باهاشون کار بکنم رو توی الویت گزاشتم بالاخره جایی که همش انرژی منفی باشه و مشکل باشه من که به شخصه حالم گرفته میشه.


چهارمین مورد اینکه بعد از اینکه من اموزش دیدم ایا همون شرکت منو به عنوان کاراموز قبول میکنن ؟ شاید بگید یعنی چی ؟ یعنی اینکه من علاوه بر اینکه توی اون شرکت اموزش میبینم ایا میتونم بعد از اموزشم توی همون شرکتم کاراموزی کنم و تجربه کسب کنم ؟ چون بالاخره یه سری مشکلات تو هر حرفه ای هست که تا توی کار انجام ندی مشکلاتت برملا نمیشن


همین ۴ تا مورد بالا به نظر من از مهم ترین های برای انتخاب بهترین اموزشگاه طراحی سایت بود ( اگر شما معیار های دیگه هم دارید توی کامنت بنویسید برام )

در ادامه نتیجه تحقیقاتم رو میگم که چند تا اموزشگاه برای یادگیری طراحی سایت پیدا کردم و کدوماشون معیار های من رو داشتن


اولین اموزشگاهی که پیدا کردم شرکت و اموزشگاه طراحی سایت ره وب تو سعادت اباد تهران بود تقریبا با همه ی معیار های من جور بود و چیزی که خیلی برام جالب بود کاراموز های ۱۱ تا ۱۵ ساله بود که اونجا اموزش میدیدن قیمتی که برای اموزش ها گزاشته بودن خیلی معقول بود و از محیطش هم که بخوام بگم من سالم ترین محیط کاری رو اونجا دیدم البته اینکه مدیر شرکت یک خانم بود هم بی تاثیر نبود یک موردی هم که خیلی خوب بود اینکه بعد از دوره اموزش میتونستیم تو اون شرکت کاراموزی کنیم که همونطور که بالا گفتم برای من خیلی مهم بود برا اشنایی با این شرکت و شماره تماس و سایتشون میتونید از گوگل کمک بگیرید و سرچ کنید " شرکت طراحی سایت ره وب "


دومین اموزشگاه مجتمع فنی تهران بود که اموزشگاهه قدمت خیلیی زیادی داشت از سال ۱۳۵۸ این اموزشگاه بوده و خب این با تجربه بودنشونو میرسونه منتها تنها مشکلی که داشت قیمت هاشون یه مقدار برای من مشکل بود و اینکه اموزش کل نداشتن و شما باید فصل به فصل کلاس ثبت نام میکردید و هزینه میدادید و این از نظر من هدر دادن بودجه ام بود

سومین اموزشگاه کامپیوتر پایا بود که کلاس هاشون گروهی بود من کلاس نیمه خصوصی میخواستم چون بالاخره قراره یه حرفه ی تقریبا سخت رو یادبگیرم و ترجیح میدم کلاسم نیمه خصوصی باشه تا هم راحت تر باشم و بتونم سوالامو راحت بپرسم


من فقط این سه تا شرکت رو پیدا کردم که معیار های من رو داشتن و من در اخر تو کلاس های طراحی سایت شرکت ره وب ثبت نام کردم و واقعا واقعا راضی هستم و بعد از کاراموزی هم توی همون شرکت استخدام شدم اگر خواستید با هر کدوم از اموزشگاه های بالا ارتباط بگیرید اسم همون اموزشگاه رو توی گوگل سرچ کنید .

برای مثال : اموزشگاه کامپیوتر پایا

تو سایتاشون قیمت کلاس ها و شرایط رو نوشتن

امیدوارم این مقاله بهتون کمک کرده باشه تا بتونید بهترین اموزشگاه طراحی سایت رو پیدا کنید .

بدرورد




شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید