ویرگول
ورودثبت نام
منتظر ظهور (𝓞𝔍𝓞).
منتظر ظهور (𝓞𝔍𝓞).
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ولی اگر کارتون بود چه کارتونی می شد؟

چند سال پیش یکی از دوستان ازم خواست به خونه اش بروم و کارهای سیستمش را انجام بدهم

می گفت چون اطلاعات خانوادگی رویش داره، اعتماد نمی کنه که سیستم را به بیرون بده برایش ویندوز بریزند

همانطور که داشتم کارهایش را می کردم دیدم پسرش جور عجیبی به یکی از سی دیهام نگاه می کنه

بعد هم تو یک چشم به هم زدن کش رفتش، کاری نداریم که چقدر دنبالش گشتم، بعد که یاد نگاه پسرش افتادم، بهش مشکوک شدم، خلاصه سی دی او را ازش گرفتم

بهش گفتم، عمو این سی دی که بدرد تو نمی خوره، گفت این کارتونش باید قشنگ باشه

گفتم، این عکسه و کارتون نداره

بعد یک جمله تاریخی گفت: ولی اگر کارتون بود چه کارتونی می شد؟

 ولی اگر کارتون بود چه کارتونی می شد؟
ولی اگر کارتون بود چه کارتونی می شد؟


تا مدتها من و خانومم این جمله تاریخی را به هم می گفتیم، دیروز اشتباه مشابه اش را تو یکی از ممصاحبه ها با بازیکن مراکش در جام جهانی دیدم که بچه اش بغلش بود و میکروفون را به جای بستنی گرفت،

حتما اونهم وقتی میکروفون ازش گرفتند با خودش گفته:

ولی اگر بستنی بود چه بستنی می شد؟

https://www.aparat.com/v/l7vWS

ولی اگر بستنی بود چه بستنی می شد؟


بستنییک اشتباه کودکانهاشتباه بچگانهطنزخنده دار
مستندترین اخبار از موتور جستجوی گوگل که با ما ایرانیها ارتباط مستقیم دارد، حتما اکانت من را دنبال کنید و در دنبال کردن مطالب من تردید نکنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید