ویرگول
ورودثبت نام
Majid Fathi
Majid Fathi
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

آمار بازدید مطالب من در سال ۹۷

من در سال گذشته، در مجموع ۲ مقاله در ویرگول منتشر کردم. در طول این سال مقالات من ۱۴ مرتبه لایک شدند و ۷ نظر نیز بر روی آن‌ها ارسال شد. با مطالعه این مقالات، ۱۴ نفر تصمیم گرفتند تا من را در ویرگول دنبال کنند تا از مقالات بعدی من باخبر شوند.

مخاطبین

در طول این سال، مقالات من توسط ۱,۰۱۴ نفر در ویرگول مطالعه شده است. مدت زمانی که این افراد در حال مطالعه‌ی آن‌ها بوده‌اند برابر با ۵۴,۳۷۳ ثانیه است. اگر فرض کنیم در حال حاضر جمعیت ایران ۸۰ میلیون نفر است، این یعنی من توانسته‌ام سرانه مطالعه کشورم ایران را ۰/۰۰۰۶۸۰ ثانیه افزایش دهم.

شاید بتوانیم این عدد را به «اثر پروانه‌ای» تشبیه کنیم؛ چرا که هر کدام از نویسندگان در ویرگول توانسته‌ایم عددی کوچک را به سرانه مطالعه کشور اضافه کنیم اما مجموعِ تک تکِ این اعداد، یک عدد بزرگ شده است. من در کنار سایر کاربرانِ ویرگول توانستیم در سال ۹۷، سرانه مطالعه ایران را ۴/۱۲۲۳۴۳ ثانیه افزایش دهیم.

می‌توانیم برای سال ۹۸، اتفاقات بزرگتری را رقم بزنیم.




ویدیوی آمار مخاطبین من را ببینید:

https://cdn.virgool.io/annual-report-97/cy8mysrzn4yy-K36o.mp4


آمار بازدید ۹۷
سرویس ارسال ایمیل آونگ avangemail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید