ویرگول
ورودثبت نام
یاسر
یاسر
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

آنچه گذشت 3 | آنچه خواهید دید!

سلام!

پنجشنبه ی هفته ی پیش (الان شنبه بیست و یکم مرداد 1403 هست ) من و یکی از رفقا به عنوان رتبه های برتر نجوم دعوت شدیم به کارسوق هشتم ها که ورودی های جدید هستن .

سال پیش من نشسته بودم جای اینا و به این نیت اومده بودم که به مشاورمون بگم منو بفرستید کامپیوتر!!!
کار دنیا رو ببین ...

شنبه ی هفته ی دیگه هم یه آزمون جامعِ وحشی داریم که ضریب سه داره و باید خودمو براش آماده کنم...
هم مکانیک میاد ، هم رصد ، هم اخترفیزیک و مباحثی که سر کلاس حل تمرین گفتن .

اخترفیزیک به جاهای خیلی جالب رسیده و از تابش رسیدیم به فاصله‌سنجی .
مکانیک هم باهاش اوکی تر شدم .
میمونه رصد که رسیدیم به یه چیزی تو مایه های کُروی ( در واقع خود کُروی :| ) که خب نیاز به تکرار دارم تا درست و حسابی دستم بیاد ...

الان فقط باید این آزمون رو اوکی کنم ؛ تا مدت ها خیالم راحت میشه .

اتفاق خیلی خیلی خیلی خوبی هم که افتاده اینه که مدرسه خیلی خوب داره باهام همکاری میکنه!
این هفته غیر از سه شنبه کلا معافم ( سه شنبه رو هم خودم خواستم ) که وقت بیشتری داشته باشم.
هفته ی دیگه هم که برای اربعین راهی هستیم کللللا با وجود امتحانات مدرسه معافیت گرفتم که اگه خدا بخواد آزمون جامع رو بدم و برم :)

خلاصه این هفته خیلی مشغولم ...:)

گوگولی:))))))))))))
گوگولی:))))))))))))


خوش باشید

راستی داستان چیه که این گربه ها از دید بعضیا خیلی گوگولیَن ، از دید بعضا وحشتناک؟

یاسرالمپیاد نجومعلمکارسوق نجومگربه
کامجویان را ز ناکامی چشیدن چاره نیست...بر زمستان صبر باید طالب نوروز را
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید