ویرگول
ورودثبت نام
یاسر
یاسر
خواندن ۳ دقیقه·۲ ماه پیش

The Rise of Yasser

سلام!

قبل از هر چیز باید اینو بگم که امروز بالاخره نتایج آزمون مکانیکی که شنبه ی هفته ی پیش دادیم اومد و من با نمره ی 20.5 از 20 شدم رتبه ی یک 😎

من تا مدت ها عاشق مدرسه بودم .
وقتی بچه تر از الانم بودم از اون دست انسان های رو اعصاب بودم که به شدت رفتن به مدرسه ، نشستن سر کلاس و این کارا رو دوست داشتم ؛ حتی یادمه یه دوره ای از تعطیلی مدرسه هم ناراحت میشدم 🤣 ( چه کنیم آدمه دیگه 😁 بعدا پخته تر شدیم ) .
شاید دلیلش این بود که مدرسه تا اواخر دبستان خیلی اذیت نمیکرد! به هر صورت الان بعد از رتبه‌م توی مکانیک ، بهترین خبری که شنیدم تعطیلی مدارس فردا به خاطر گرما و بار شبکه برق و ایناس!
اینکه وضع برق مملکت خرابه اصلا خوب نیست ولی اینکه فردا از شر مدرسه خلاصم عالیه ...
دوشنبه رو که معاف شدم! فردا هم که یکشنبه‌ست و تعطیل شد! سه شنبه هم اوکیه .

از کوه المپ چه خبر؟

خبر اصلی رو که گفتم :)
خب مکانیک خیلی خیلی بخش مهمی توی فیزیکه ولی نمیدونم چرا تا مدت ها نمیتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم ... نه اینکه دوستش نداشته باشم! ولی کلا با درک و حل مسئله و این چیزاش مونده بودم .
اینکه بالاخره تونستم باهاش ارتباط بگیرم خیلی خوشحال کننده‌ست ؛ اینکه توش رتبه ی یک شدم خیلی بیشتر!

یه چیزی که هست ، من توی نجوم خیلی خیلی یهویی و سریع مطرح شدم .
تا قبل از انتخاب رشته هم همونطور که گفتم یه سری رشته ها کلاس داشتن و من هم کامپیوتر بودم هم نجوم؛ اصلا مطرح نبودم ؛ یعنی خیلی خیلی خیلی باید شانس میاوردم که یکی وضعش از من خراب تر باشه و بشم یکی مونده به آخر ...
خداروشکر اون رتبه ها تاثیری توی روند خیلی کلیِ کار نداشت .
بعد از اون سر انتخاب رشته من شدم تنها سبز ورودی نجوم و اونجا بود که تغییر فاز اساسی از کامپیوتر به نجوم رخ داد.
از اینجا به بعد من رتبه ی یک و دو بودم ( غیر از یه سری که سه شدم :| ) .
برای بهتر درک کردن فضا لازمه اینم بگم که یکی از رفقای ما توی نجوم ، از همون اول که نجوم قبل از انتخاب رشته کلاس داشتیم رتبه ی یک بود و البته رقیب خاصی هم نداشت... و اینکه میگم مطرح شدم اینطوریه که من که نفر آخر نجوم بودم الان شدم رقیب این آدم و الان برابری میکنیم . یه سری من پیش می‌افتم یه سری اون .

این رو هم بگم ؛ این که گفتم نفر آخر نجوم بودم رو اینطوری برداشت نکنید که علاقه نداشتم ! اتفاقا داشتم ولی توی اون دوره خیییلی بیشتر پیگیر کامپیوتر بودم .

خیلی حرف زدم فکر کنم :/


غُرغُر خاصی هم ندارم غیر از اینکه سر زیارت عاشورا توی حال و هوای خودم سیستم آموزش مدرسه رو هم لعنت میکنم :))))

الان بیشتر از رتبه‌م توی مکانیک به خاطر این خوشحالم که فضا طوری شده که به نظرم باید باشه ... دور فرسایش نیست و برافزایشیه ( نمیدونم برافزایش اینجا معنی میده یا نه؟ ) ....

خلاصه که خوشیم با فیزیک :)

راستی... یه اقداماتی هم کردیم برای قانع کردن مدرسه که یکم زودتر ما رو به حال خودمون رها کنه که اربعین امسال بتونیم بریم...بی‌انصاف نباشن میذارن بریم .

روزگارتون خوش :)


تعطیلی مدارسمدرسهالمپیاد نجومنجوم
کامجویان را ز ناکامی چشیدن چاره نیست...بر زمستان صبر باید طالب نوروز را
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید