ویرگول
ورودثبت نام
علی طرهانی نژاد
علی طرهانی نژاد
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

آموزش کسب درآمددلاری از سایت فری لایت کوین

لایت کوین
لایت کوین

با سلام خدمت دوستان وخواننده گان عزیز من علی هستم .آموزش خود را در مورد سایت فری لایت کوین شروع کنم.

سایت فری لایت کوین هم م است اثل بقیه ای سایتهای دیگه میتوانی ساتوشی رایگان بدست آوری ،یعنی بهتر بگم سایت فری لایت کوین با بازی کردن ساتوشی رایگان بهتون میده.بیشتر سایتهای فری بیت کوین هر ساعت روی کلمه Roll که میزنی بهتون ساتوشی میده ولی سایت فری لایت کوین بجای Roll زدن هر ساعت باید بازی کنی ،وهر عددی که بیشتره میتونی انتخاب کنی و اون عدد ثبت میشه.

چرخش رایگان
چرخش رایگان

ثبت نام

Go2I.ir/Furp3

با این لینک میتونید ثبت نام خود رو شروع کنید?

ایمیل معتبر خود رو وارد کنید.
ایمیل معتبر خود رو وارد کنید.

در این قست ایمیل یا جیمیل خود رو وارد کنید.?

کیف پول

کیف پول معتبر
کیف پول معتبر

در این قسمت شماره کیف پول خود رو وارد کنید.بعد از ثبت شماره کیف پول خود وارد بازی شد و میتوانید ?شروع به کسب درآمد کنی.

پنل کاربری

پنل کاربری
پنل کاربری

خواننده محترم من سعی خود رو کردم که با شماره بندی قسمتهای پنل کاربری رو بشما معرفی کنم.

۱_ادعای ساعتی در دسترس است یعنی اینکه شما هر ساعت میتوانید از این قسمت وارد شد و شروع به چرخش ها رایگان بکنید.

ادعای ساعتی
ادعای ساعتی


۲_دیوارهای پیشنهادی برای بیشتر بدست آوردن ساتوشی ،یعنی اینکه شما زمانی که وارد این قسمت میشید میتوانید بازی های دلخواه خود رو انتخاب کرد وبعد از چندین مرحله از بازی کردن بهتون ساتوشی مید،بنظر من این مرحله زیاد بکار ما نمیاد .

دیوارهای پیشنهادی
دیوارهای پیشنهادی


۳_ ادعای بونس در دسترس است.شما در این قسمت بونس رایگان میتونید بدست بیارید .

ادعای بونس
ادعای بونس

دوستان مرحله ۴ و۵ زیاد مورد استفاده نیست و بنظر من ازشون استفاده نکنید.

۶_معرفی دوستان خود ،در این قسمت شما میتوانید دوستان و هرکسی که میدانی رو دعوت کنید و ۱۰ درصد سود بگیرد،بقول خودمون هرکسی که از طریق لینک وارد بازی بشه و شروع به کسب درآمد کنه بشما پورسانت یا همون درصد میده که بهتره شما هم از این این گزینه استفاده کنید.

لینک معرف شما برای دعوت دوستان
لینک معرف شما برای دعوت دوستان

۷_ این قسمت برای وارد شدن به کسب درآمد به یکی دیگه از ارزهای دیجیتال (بیت کوین کش) که شما هم میتوانید از این قسمت هم شروع به کسب درآمد کنید من خودم هر دو بازی رو دانلود وثبت کردم والان مدتی است که از هردو تا کسب درآمد میکنم.

سایت فری بیت کوین کش
سایت فری بیت کوین کش

دوستان سایت فری بیت کوین کش هم شبیه همین سایت است این هم لینک سایت فری بیت کوین کش است که میتوانید از طریق همین لینک وارد سایت شده وکسب درآمد خود رو شروع کنید

https://bitcoinaliens.com/?ref=3705282&game=7&pf=2

۸_صفحه کنترل یا تنظیمات ،شما در این قسمت میتوانید وارد تنظیمات شده و تمام بیو گرافی سایتی که ازش کسب درآمد میکنید ببینید،ما الان وارد قسمت تنظیمات شده وتمام قسمتهای آن رو با شماره بندی گذاشتم وبشما آموزش میدم که براتون مشکلی پیش نیاد.یا اگر هم سئوالی داشتید میتوانید در همین سایت ویرگول سئوالات خودتون رو ثبت کنید تا یکی یکی جواب شما رو بدم.

پنل تنظیمات
پنل تنظیمات

۱_ایمیل ثبت شده شما

۲_ آدرس کیف پول ثبت شده شما

۳_این قسمت بشما نشون میده که هر هفته ۳شنبه ها در چه تاریخی اتوماتیک ساتوشی های ثبت شده شما که بیشتر از ۲۰۰۰۰ هزار تا ساتوشی باشه واریز به کیف پول شما میشه.

۴_ در چه تاریخی ساتوشی های ثبت شده شما وارد کدوم آدرس کیف پول شما میشه،پس سعی کنید حتمأ حتمأ آدرس کیف پول خود رو اول چک کنید که بعدأ براتون مشکلی پیش نیاد.

۵_پنل معرف شما

۶_قسمت راهنمایی سایت

۷_تمام واریزی های ثبت شده ?

واریزی های خودم که وارد کیف پولم شده
واریزی های خودم که وارد کیف پولم شده

۸_ارائه کننده های کامل ،یعنی اینکه اول روزی که شروع به کسب درآمد داخل این برنامه میکنید اولین ساتوشی که ثبت میشه در این پنل بشما نشون داده و فعالیت شما رو ثبت میکنه

۹_آستانه های پرداخت ،در این قسمت بشما نشون میده که حداقل بالای ۲۰۰۰۰هزار تا ساتوشی باید داشته باشید تا هرهفته واریز بشه یا خودتون در قسمت تنظیمات میتوانید اون رو تغییر بدید واز ۲۰۰۰۰هزار تا به۱۰۰۰۰۰هزار ویا به ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ساتوشی تغییر بدید،در کل اگر بخواهید حساب کنید به دلخواه خودتون میتوانید انجامش بدید.

آستانه پرداخت
آستانه پرداخت


من خودم همیشه و هرروز بازی میکنم تا ساتوشی جمع کنم پس بالای ۲۰۰۰۰ هزارتا که میشه روز ۳شنبه هفته ی بعد واریز میشه ،شما هم میتونید عکس بالا واریزی های منو ببینید...

۱۰_قسمت ثبت ساتوشی های شما و تمام فعالیتهای شما ائم از ساتوشی های برنده شده ،واریزهای کیف پول شما ،ساتوشی های که دیگران می برند ،...

فعالیتهای شما
فعالیتهای شما

دوستان عزیز ممنونم که با من همراه بودید امیدوارم که برای همه دوستان مفید باشه.

تمام تلاش خود رو انجام دادم که نکته ای یا قسمتی جا نمانده باشد...

اگر از مطلب خوشتون اومد خوشحال میشم مقاله را لایک کنید و با دوستانتان به اشتراک بزارید.

دوستون دارم

موفق وپیروز وسربلند باشید امیدوارم جیباتون پر از پول بشه.❤️?




فری لایت کوینکسب درآمد دلاری فری لایت کویندلاری فری لایت کوینGo2l.ir/Furp3
کارشناس و تریدر درآمد دلاری و ریالی و ارزی از سایتهای ارز دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید