ویرگول
ورودثبت نام
Mah
Mah
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

شروع زندگی جدید

سه ماهی هست که از ورود من به کارشناسی ارشد میگذره و من یه آدم شدیدا سردرگم هستم ...

فشار آینده و تصمیمات باریه که با گذر زمان روی دوشم بیشتر سنگینی می‌کنه ...

تو این سه ماه متوجه شدم چقدر بیشتر از من تصورم به تنهایی و معنویات نیاز دارم، چقدر به فضا و زمان بیشتری برای شکوفا شدن نیاز دارم و چقدر چقدر نیاز دارم واقعا با خودم تنها باشم ...

چقدر نیاز دارم روابطم رو محدود کنم تا سطح تمرکزمو بالا ببرم ...


این روزا تقریبا ترجیح میدم درد و دل نکنم اما گاهی یکنواختی و اضطراب شدیدا آزارم میده .


کار تدریس رو شروع کردم ..

درسا به شدت سنگینه و انرژی اجتماعیم شدیدا افت کرده ...

محیط جدید رو خیلی بیشتر از محیط قبلی دوست دارم ...

و امیدوارم اضطرابم فروکش کنه تا بتونم دوباره بیام و بنویسم ^^


اتتا

دانشجوی کارشناسی ارشد ریاضی محض دانشگاه تهران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید