ویرگول
ورودثبت نام
روزمره نویس
روزمره نویس
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

ویرگول دوباره

در آرزوی دوباره پرانرژی شدن!
در آرزوی دوباره پرانرژی شدن!

سلام من دوباره اومدم! بعید میدونم کسی منو یادش باشه مخصوصا اینکه همه نوشته هامو پاک کردم .

اونموقع که اینجا نوشته منتشر میکردم هنوز دانشجو بودم و دنبال این بودم زودتر درسم تموم شه و برم سرکار.

درسم تموم شد، سرکارم رفتم الان دوسال شده، بین قراردادم هست و دیگه تمدید نکردم و به خودم استراحت دادم همش حوصله ام سر میره و از طرفی بی حوصله ام. عصبی ام و احساساتی شدم. قبلا پر از انرژی مثبت بودم وقتی اینجا دست به قلم میشدم ولی الان در بدترین شرایط روحیم دست به قلم شدم.از اون تایم تا الان خیلی اتفاقا افتاده خیلی تجربه‌ها به دست آوردم دوست داشتم باهام حرف بزنید و از خودتون بگید و...

اههه

دردودلصحبت‌خودمونیچسنالهانرژی منفیصحبت‌کنیم
فرانت دولوپر ناشی:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید