ویرگول
ورودثبت نام
YaHs Books
YaHs Books
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

تجربه ناموفق خرید از جهان بازار

مدتی قبل سفارش کامپیوتر و حافظه رم استوک از فروشگاه آنلاین جهان بازار دادم. سفارش را با بیمه پست فرستادند و هزینه اش را هم گرفتند، در محل و با حضور مامور پست کارتن را باز کردیم ولی RAM موجود نبود! همانجا با حضور مامور پست با شرکت صحبت کردم و با خنده گفتند بروید از بیمه بگیرید.

مامور پست گفت فقط قابلیت مرجوع کردن هست و امکان دریافت خسارت نیست چون من شاهد بودم که چیزی در کارتن نبود. جهان بازار بعد از چند بارپیگیری و ارسال ویدیو باز کردن کارتن با حضور مامور پست، ویدئویی مخدوش فرستادند که ادعا می کرد شامل قراردادن قطعات در کارتن هست ! و در هر حال فیلم و عکس من از باز کردن کارتن ارسالی در حضور مامور پست را نپذیرفتندو هزینه من سوخت رفت، در سفارش از این شرکت احتیاط کنید.


جهان بازارکامپیوتراستوک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید