ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا یحیایی
علیرضا یحیایی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مختصری از زندگی من

سلام به همراهان گرامی

بنده علیرضا یحیایی هستم متولد 26 فروردین سال 1370

دارای مدرک کارشناسی نقشه برداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب

با سابقه حدود 8 سال کار در یک فروشگاه زنجیره ای به عنوان مدیر فنی

ولی نقطه عطف زندگی من از اونجایی شروع شد که با وجود ریسک بسیار بالا تصمیم گرفتم از شغل و کار خود استعفا بدم و به کل مسیر زندگی ام رو متحول کنم.

با اینکه هیچ وقت در دوران دانشجویی از کار برنامه نویسی خوشم نمیومد ولی تصمیم گرفتم این حرفه و مهارت جذاب رو یاد بگیرم و وارد این حوزه کاری بشم.

کم کم مهارتم رو ارتقا دادم و تونستم چند سایت طراحی کنم و همین باعث شد در تصمیمم برای تغییر شغل مصمم تر بشم.

بلاخره 1 مهر 1399 از کارم استعفا دادم و مسیر جدیدی از زندگی ام رو شروع کردم.

حدود 6 ماه کار طراحی سایت رو به صورت فریلنسری انجام دادم و خداروشکر حسابی دستم راه افتاده بود.

تا اینکه ی جرقه مسیری سخت و خیلی جذاب روبروم قرار داد...

اینکه یک استارتاپ راه اندازی کنم...

و موضوعی که برام همیشه خیلی جذاب بود و خودم از طریق این روش مهارت و دانش برنامه نویسی رو بدست آورده بودم. اون هم آموزش مجازی بود.

اینطوری شد که تصمیم گرفتم استارتاپی با اسم بحرالفنون راه اندازی کنم.

بحرالفنون یک پلتفرم آموزش مجازی هست که اختصاصی در زمینه آموزش های هنری فعالیت خواهد کرد.

سعی میکنم خیلی بیشتر از بحرالفنون براتون بگم و داستان جذاب استارتاپمون رو باهاتون به اشتراک بذارم.

بحرالفنون
بحرالفنون


داستان : بحرالفنون

بحرالفنونآموزش مجازیآموزش هنرپلتفرم آموزش مجازیآموزش آنلاین
بنیانگذار استارتاپ بحرالفنون ( پلتفرم آموزش مجازی هنری )
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید