مژه ها با زاویه ۹۰ درجه نسبت به پلک یک قانون کلی و عالی است که که باید رعایت کنیم . اما شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد
که افکت گربه ای که بر روی چشم های مشتری ایجاد کرده اید خیلی کشیده به نظر نمی رسد و افکت دلخواه شما نخواهد شد .
دلیل این امر هم تغییر کردن زوایا در مپ های مختلف می باشد .
حالا با توجه به نوع مپ شما ، که در کدام ناحیه قراره لیفت یا کشیدگی انجام بشه زاویه مژه اهمیت پیدا میکند
ما کاملا با توجه به ۳ مپ اصلی دایرکشن یا جهت را تعریف میکنم و زوایا را همیشه با همین الگو اجرا میکنم
اگه در نظر بگیرید چشم رو به ۳ قسمت تقسیم کردیم میخوام دایرکشن هر ناحیه در هر مپ رو براتون بنویسم
در مپ عروسکی که قراره چشم در ناحیه قله چشم به سمت بالا لیفت بشه من سعی میکنم تمام زوایای مژه ها به سمت بالا و مستقیم قرار بدم که بهش میگن زاویه ۹۰ درجه
|||”||||||”||
در مپ سنجابی که قراره ناحیه شکستگی ابرو به سمت بالا لیفت و کشیده بشه من از ناحیه بلند به سمت بیرون از زاویه ۱۸۰درجه استفاده میکنم
||||||”|||///“//////
در مپ گربه ای که قراره چشم دارای کشیدگی زیاد در انتها و ابتدای چشم باشه از ۳زاویه ۴۵،۹۰،۱۸۰ درجه استفاده میکنم
\\\\\\”||||||”//////