ویرگول
ورودثبت نام
بنیاد غیردولتی یاران عشق
بنیاد غیردولتی یاران عشق
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

من داوطلب کد ۱۴۹ یاران عشقم

وقتی فرم رو تکمیل کردم و فرستادم، اوایل کار بخش داوطلبان بنیاد بود. هیچوقت یادم نمیره اون روز که با من تماس گرفتند و گفتند کد ۱۴۹ مال شماست. یعنی من صد و چهل و نهمین عاشق این بنیاد بودم. اوایل تعداد داوطلبای بابل زیاد نبودن و این موضوع منو نگران میکرد که نکنه به خاطر تعداد کم نتونیم ثمری داشته باشیم. یادش بخیر... اولین کار داوطلبانه ما رسوندن وسایل بیمارستانی بود. انتظار منو آقای حلاج برای اتوبوس حامل وسایل و بردن وسایل با وانت به بیمارستان همش شده خاطره های شیرین زندگی من ... حالا که به گروه بابل نگاه میکنم خیلی خیلی خوشحالم... ماشاللا تعداد اعضا بالا رفته... و جوون ترهای پر انرژی وارد کار شدن... گاهی دلم میخواد بشینم نظاره گر انرژی غیر قابل وصف این بچه ها باشم و لذت ببرم...

کد من از قدیمی های یاران عشقه و این یعنی عشق تو دلم ریشه دوونده. این قدمت رو دوست دارم و هر چقدر به تعداد کدهای یاران عشقیها اضافه میشه من بیشتر عاشق این عدد میشم... من کد ۱۴۹ هستم??

سمیه آرایی/ داوطلب یاران عشق بابل

یاران عشقمن یاران عشقمنرگس کلباسیداوطلبان یاران عشقوبلاگ داوطلبان یاران عشق
وبلاگ داوطلبان بنیاد غیردولتی یاران‌عشق. جایی که از تجربه‌ها، احساس و دستاوردهای خود از فعالیت داوطلبانه در بنیاد می‌نویسند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید