ویرگول
ورودثبت نام
بنیاد غیردولتی یاران عشق
بنیاد غیردولتی یاران عشق
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کار خوب؛ گل های زعفران

امروز روزیست که جانم از من جدا شد و دلم می خواست تنها باشم، کار خوب آمد و خودنمایی کرد، و من قامت راست کرده و اشک از گونه ها شستم و ایستادم .

نیمه راه گلهای زعفران آمدند و رقص کنان غصه از من زدودند.

گلهای زعفران امروز لبخند بر لبانم جاری و چشمانم را به اشک شوق آراستند.

گلهای زعفران سخنرانی کردند که دیگر مایحتاج خانه را ما تهیه میکنیم، آسوده باش.

گلهای زعفران مسیر عشق شد و یاران عشق آموزشکده این عاشقی .

گلهای زعفران شد مسیری که بنیاد یاران عشق بر مهربانیهای من جاری ساخت.

پدر عشق نگاهش را بر زمین انداخت و قصه عاشقی جانی بیشتر گرفت.

❤یاران عشق را عشق آفریدند❤

محترم تخجم/ داوطلب یاران عشق تهران2


یاران عشقنرگس کلباسیمن یاران عشقمبنیاد غیردولتی یاران عشقکاشت زعفران
وبلاگ داوطلبان بنیاد غیردولتی یاران‌عشق. جایی که از تجربه‌ها، احساس و دستاوردهای خود از فعالیت داوطلبانه در بنیاد می‌نویسند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید