ویرگول
ورودثبت نام
بنیاد غیردولتی یاران عشق
بنیاد غیردولتی یاران عشق
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یاران زمین


خداوند رو هزار مرتبه شکر می کنم امروز بعد از کلی تماس تلفنی، قطعا من در مقابل شما عزیزان کار اندک هماهنگی انجام دادم ولی بخاطر حس وظیفه و مسئولیت در مورد پروژه یاران زمین و چل تیکه استرس زیادی داشتم و امروز به خودم گفتم سونی از کارت لذت ببر این همون کاریه که سالها دوست داشتی انجام بدی درسته همیشه اول کار سخته اختلاف نظر بخاطر ابهام کار هست و کار خوب پیش نمیره ولی قطعا به زودی جا میفته و حمایت میشه . امروز که این ویدئوهای مدرسه خانم تخجم عزیز رو می دیدم تصور فردا و فرداهارو کردم که با تمام کم و کاستی ها اجرایی میشه احیا میشه بزرگ میشه و یک کارگاه رو براش تهیه می کنیم و همه مون ازش لذت میبریم. نرگس عشق اولین بذر یک خانواده بزرگ رو بین ما با اخلاقها و شخصیتهای متفاوت ولی دلسوز و متحد برای بهتر کردن حال دلمون بهمون بخشید که الان این بذر بزرگ شده ریشه دار شده و همینجا ازش ممنونم ❤️ و ازشما عزیزان ممنونم که هستید ❤️و خدارو شکر میکنم شکر میکنم شکر میکنم ???❤️?

سونیا عباسی / داوطلب یاران عشق تهران

یاران زمینیاران عشقمن یاران عشقمنرگس کلباسیداوطلبان یاران عشق
وبلاگ داوطلبان بنیاد غیردولتی یاران‌عشق. جایی که از تجربه‌ها، احساس و دستاوردهای خود از فعالیت داوطلبانه در بنیاد می‌نویسند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید