ویرگول
ورودثبت نام
محمد مجتبی شیخی
محمد مجتبی شیخی
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

فروش اقساط لوازم خانگی بدون بهره

با توجه به این که شرایطی به وجود اومده تا لوازم خانگی قسطی بدون بهره و بدون ضامن خرید بکنید و ظیفه خودم دونستم تا این تجربه خودم رو با شما به اشتراک بزارم بلکه شرایطی به وجود بیاد تا همه بتونن وسایل مورد نیاز خونه خودشون رو با بهترین شرایط خرید بکنند و هیچکسی تو زندگیش کسری نداشته باشه تا خدایی نکرده شرمنده خانواده اش نشه


این روز ها شرایطی به وجود آمده است قیمت لوازم خانگی نه به صورت ماهانه بلکه به صورت ثانیه ای در حال افزایش هست . من هم مثل بقیه نیاز داشتم لوازم خونه خودم رو خرید بکنم وشروع کردم به گشت و گزار برای پیدا کردن بهترین قیمت اما واقعا هرچی می گشتم بیشتر نا امید می شدم ، گاهی وقت ها هم که قیمت به نسبت خوبی پیدا می کردم زنگ می زدم و یکی از این بانه ای ها بر می داشت یا می گفت موجود ندارن یا یه هزینه هنگفت می گرفت می گفت تا تهران میاره که اونجوری نه می دونستم جنس چیز درستیه اون ادم درسته و در نهایت پول بیشتری باید پرداخت می کردم

یه روز زمان خودم رو گذاشتم و رفتم به سمت بازار، من خودم ساکن تهران هستم پس رفتم به بازار امین حضور در تهران که همه لوازم خانگی فروش ها داخل اونجا هستند. بعد از کلی گشت فهمیدم اوضاع بازار حضوری از اینترنت هم خراب تره ، دیگه می خوان علنی و جلوی روم به زور اجناس بی کیفیت شون رو بفروشن

دیگه داشتم نا امید می شدم دوباره شروع کردم به سرچ توی گوگل سایت هایی مثل دیجیکالا ، ترب ، ایمالز ، کالایاران ، زومیت رو نگاه کردم بررسی هارو خوندم تا توی یک سایت طرح فروش اقساطی بدون بهره رو دیدم اولش فکر کردم خوب اینم یکی از کلک هایی که دارن توی بازار می زنن ولی گفتم یه نگاه که ضرر نداره و رفتم تو سایت شون ، تو نگاه اول که همه چیز خوب بود و متوجه شدم یک سری کالا رو دارن اقساطی و بدون بهره میفروشن ، شک کردم و باهاشون تماس گرفتم بعد از صحبت باهاشون متوجه شدم اینا نماینده یک سری برند از خط تولید کارخونه هستند که دارند لوازم خونگی رو به این صورت به فروش می رسونند. اون ها نماینده خرید یورواستار ، یوروپلاس دوو و اسنوا بودن که تو طرح اقساطی شون فعلا فقط داشتن سبد یورواستار و یوروپلاس رو به این صورت به فروش می رسوندن

شرایط شون هم سخت نبود ضامن لازم نداشتند و فقط از من چک صیادی خواستن بعد از این که باهاشون صحبت کردم و یکم مطمئن شدم رفتم تو سایت شون و دیدم یخچال فریزر و ظرفشویی و لباسشویی و جاروبرقی رو موجود دارند و یه سبد انتخواب کردم.

بعد باز برای این که مطمئن بشم رفتن مغازه شون که تغریبا پشت مجلس بود یخچال هاشون و لباسشویی هاشون اون جا باز بود ، فروشنده برام باز کرد و بهم نشون داد دلم قرص شد ،پیش پرداخت رو دادم و قرار شد همون روز بیارن وسایل رو درب خونه ام، بعد از تحویل گرفتن خرید هام چک ها مو بهشون دادم

این پروسه برای من چند هفته طول کشیده که من برای شما تعریف کردم و خواستم یک طوری اگر شما هم نیاز دارید خرید بکنید از این تجربیات من استفاده بکنید تا انقدر زمان و انرژی رو از دست ندید


نویسنده: رضا صمدی

خرید قسطی بدون بهرهخرید قسطیخرید لوازم خانگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید