ویرگول
ورودثبت نام
Yaser Nabavi
Yaser Nabavi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

بیاید سفرهامونو با هم شریک شیم!

سفرهامونو شریک شیم
سفرهامونو شریک شیم


سلام به همگی

دوستانی که بنده رو دنبال می کنند ، من یک طرح دارم هم برای شما و هم برای ویرگول.

دوست دارم یک فضایی داخل ویرگول بسازیم که بشه اختصاصش داد به بخش خاطرات سفر.

خاطرات سفر همه

اول نفر خود من، چون عاشق تعریف کردن خاطرات سفرهامم.

هردفعه که پیش میاد حتی اگه ده بار هم یه خاطره ای رو گفته باشم، به حدی برام شیرین هستش که بازم دوست دارم دوباره تکرارش کنم.

مثلا اکانت تریپ ادوایزر دارم که خیلی فالاور نداره ولی حداقل اینکه میرم اونجا مینویسم و عکساشو میزارم حس میکنم دارم یک دفترچه خاطرات خوشگل جمع می کنم برا بقیه. این خودش ی حس خوبی به من میده که شاید شما اصن بگید این داره چی میگه :)))

ولی من ازش حس خوبی می گیرم، اینکه بدونی دوستایی که به خاطر سفرهاشون پیدا کردی چه کارا می کنن اصن خودش یه دایره ی جدید از دوستان را برات به وجود میاره.

حالا اگه ویرگول داره همچین امکانیو خوب دوستان به بنده بگن و اگه هم نه که بسم الله.

از شما و مدیریت ویرگول

ممنونم

سفرمسافرتهواپیمااشتراکبیاید باهم شریک شیم
همه چی رو دوست دارم. هرلحظه یه تجربه ی تازس. راه ارتباطی با من هم وبسایتم هست. https://takpezeshk.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید