ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه قائمی مقدم.   فاطیما
فاطمه قائمی مقدم. فاطیما
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

الله اکبر، رأی من یک انتخاب درست باید باشد✍️

الله اکبر،یک انتخاب خوب برای مملکت، برای شهر،برای جهان مهم است . 🧑‍🦰✍️
الله اکبر،یک انتخاب خوب برای مملکت، برای شهر،برای جهان مهم است . 🧑‍🦰✍️

۱۴۰۲/۱۲/۱۱. ۱۲:۵۲






سبحان الله  ،الحمدالله
سبحان الله ،الحمدالله



رأی من ،رأی تو ،رأی همه ،باید منصف باشد. و برای زندگی سالم وایمان سالم راه را برای جوانان و ایندگان رو شن کند سعی کنید با چشمان باز به انتخابات بنگرید. رای من دکتر قربانی است ،هم دوست پدرم بوده هم شخصا شناخت کامل دارم و معلم بنده بوده وبسیار مردنمونه و لایق این است که برای مملکت برنامه ریزی کند و برای یک شهر و برای ملتش افتخار بیافریند. نماینده یا رئیس جمهور فرقی ندارد وقتی شهری آباد شود ایران آباداست وقتی شهری با ایمان باشد کل جهان با ایمان میشو به خواست واراده خدا همه جهان زیبا میشود اگر یک انتخاب خوب باشد.
مهم با خدا بودن دکتر قربانی است که شکر خدا ایشون با خدا(مخلص ) و دوستدار اهلبیت هستند وبا ایمان واعتقادی به سمت این تصمیم بزرگ قدم نهادن
اینجانب فاطمه قائمی مقدم فرزند شهید عبدالعلی قائمی مقدم : رأی من؛ آدمی متدین وبا اخلاق باایمان وشایسته بندگی خدا وشیعه امیرالمؤمنین علی «ع » است ، وانتخابم کسی نیست جز دکتر علیرضا قربانی
خانواده‌های معظم شهداوایثارگران
دکتر علیرضا قربانی« پزشک بسیجی ویژه خانواده معظم شهداوجانبازان »۷۰ درصد احتیاج به همراهی شما در پای صندوق های رای دارد دکترعلیرضاقربانی کد «۳۴ »

کد «۳۴»

علیرضا قربانیرئیس جمهور
پرسنل ب :✌️از سال ۹۱ تا ۹۶کار آموز،۹۶قراردادی تا ۹۸بایگانی خدمتگذار؛۹۹تا۱۴۰۱«مددکاری»خدمتگذار ،بهمن۱۴۰۱استخدام دانشکده علوم پزشکی «کارشناس کتابدار»محل کار بیمارستان امام خمینی اسفراین«ره»📚🙋‍♀️?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید