ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه قائمی مقدم.   فاطیما
فاطمه قائمی مقدم. فاطیما
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

سپاس بیکرانه ناقابلم را به تو گویم یارب🌱💔💔💔💔


به نام خدا خدای بی کران خدای بینیاز بینیاز هر چی که ما انسانها نیازمندیم خدایی که مارا افرید تا باهم مهربان باشیم. خدای من. ای تمام قدرت من. ای زیبایی وجود من. تو را نظاره میکنم اندکی صبر تا باتو بگویم کلامم را تو در جان من نهفته ای تو را شکر که هم اینک دوستمداری. میدانم میدانم که بسیار تورا آزرده ام. وتورا ندیده گرفتم درحالی که همیشه بودی کنارم. خدایا تو از ان شمیم فهمیدگی حسینی به من چشاندی و مرا به قدرت بردی محبوبم. تورا چگونه سپاس گویم که مرا با اهل بیت اشنایم کردی و مرا مروا یدی درصدف درخشان کردی. به تو چه بگویم. شکر خدا میستایمت. دراین دنیای بد و مه الود تورا شدید میستایم. کاش همه بدانن تو چه زیرکی چه باهوش چه بیداری. کاش همه بفهمن. چه برنامه ریز خوبی هستی و قدیم را به جدید و جدید را به قدیم حتی قپیم کهن را به جدید و کهن قدیم. ا به جدید گره میزنی و چه زیبا میسازی که ادم حیرت زده میشود و مهبوط میماند. وای هستی من. چه بگویم از تو بینهایت میگویم از تو جزتو نیست کسی یارم 💔💔💔💔💔💔🌱زندگی مانند خوبی توست جانم به قربان تو 💘💘💘💘💘

اهل بیت
پرسنل ب :✌️از سال ۹۱ تا ۹۶کار آموز،۹۶قراردادی تا ۹۸بایگانی خدمتگذار؛۹۹تا۱۴۰۱«مددکاری»خدمتگذار ،بهمن۱۴۰۱استخدام دانشکده علوم پزشکی «کارشناس کتابدار»محل کار بیمارستان امام خمینی اسفراین«ره»📚🙋‍♀️?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید