ویرگول
ورودثبت نام
محمدیاسین میثاق‌پور
محمدیاسین میثاق‌پور
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

داستان برنامه نویسی من...

ماه هاست که من به ویرگول نیامده‌ام و مقاله ای منتشر نکردم. امروز قصد دارم که مقاله ای درباره برنامه نویسی کودکان که در زندگی خودم به اتفاق درآمده است برایتان تعریف کنم.

تصویری از کد نویسی
تصویری از کد نویسی

روز جمعه هفته قبلی من به خانه مادربزرگم رفتم آن شب آنجا بودم و محمدحسین حرف‌های زیادی در باره ی
برنامه نویسی به من زد . او بازی را به من پیشنهاد کرد که برای کد نویسی و برنامه نویسی کودکان بود این بازی خیلی قشنگ و زیبا بود ما میتوانیم در این بازی تیکه هایی را کنار هم قرار دهیم و به او بخوانیم و بگوییم که چه کاری انجام دهد و کی راه برود یا کی حرف بزند.

خلاصه من از عمویم چیزهای زیادی یاد گرفتم حتی تمام مقاله هایی که تا الان منتشر کرده‌ام،گفته های عمویم به من است پیشنهاد می کنم به وب سایت شخصی محمد حسین میثاق پورmisaghpour مراجعه کنید و از مقاله هایی درباره ی کد نویسی تمیز ، دانش کامپیوتر به زبان ساده و مقاله های دیگر محمد حسین بهره مند باشید.

  • حرف آخر:
  • پیشنهاد میکنم بازی برنامه نویسی کودکان را اگر یه کودک هستید دانلود کنید و ممنون میشم اگه مشکلی تو متن داشت و خوب پاک نویسی نشده بود توی قسمت پیام ها?? بنویسید ممنون که مقاله رو خوندید???
داستان برنامه نویسیبرنامه نویسیکد نوسی برای کودکانبازی کد نویسیکد نویسی
متولد سال ۸۸ هستم. به تازگی با ویرگول آشنا شدم و اینجا آموخته‌هام رو با شما به اشتراک میذارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید