ویرگول
ورودثبت نام
Yazdan
Yazdan
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

سایت هنری و گرافیکی

خب امروز اومدیم یه سایت هنری بهتون معرفی کنم یه سایت که در زمینه هنر فعالیت میکنه و علاوه بر اون توی زمینه های گرافیکی نیز کار میکنه یعنی میشه گفت سایت بیکوپوت سایتی است که در زمینه هنر و گرافیک فعالیت میکند.

این سایت مقالات بسیاری در زمینه هنر منتشر کرده و همچنان منتشر میکند.

هنر
هنر


مثلا کامل ترین توضیحات رو در مورد سبک های نقاشی و مکاتب هنری داده و حتی pdf اون هارو هم اماده کرده است.

و با عنوان سبک های نقاشی pdf رو برای کسانی که نیاز به چاب مقاله دارن اماده کرده است و همه میتوانن دانلود کنند و استفاده کنند.

خیلی این مقاله سبک های نقاشی رو کامل توضیح داده اند و شمارو از بقیه سایت ها بی نیاز میکند.

و این سایت خیلی توجه زیادی روی گرافیک داره و داره تمام سعی و تلاششو میکنه که بهترین و به روز ترین مقالات در باره حوزه گرافیک را در اختیار شما دوستان بزاره.

گرافیک
گرافیک

که تازگی یه مطلب منتشر کرده اند در زمینه افزایش کیفیت عکس انلاین که خیلی مفید بود و من مطالعه کردم استفاده از ترفند هایی که قرار داده اند رایگان بود.

از این ماقاله اخر که گفتم افزایش کیفیت عکس که رایگانه من خودم عکسهای قدیمی رو که با دوربین های بیکیفیت گرفته شده بود تست کردم و جواب داد.

خلاصه کلی مطالب مفیدی داره برای کسانی که تو زمینه هنر و گرافیک علاقه دارن خیلی مفیده.

و کسانی که علاقه به کسب درامد در حوزه گرافیک دارن بیکوپوت تازگیا داره ترفند هایی میزنه که خیلی به کمکشون میکنه و حتما و حتما این سایت رو اسمشو در ذهنتان بسپارید و هر چند روز یکبار یا هر روز یک بار بهش سر بزنید.





هنرگرافیکهنرمندطراحیعکس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید