ویرگول
ورودثبت نام
علی یزدی مقدم
علی یزدی مقدم
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

9 ویژگی کیفی برای خوب نوشتن، بازاریابی محتوا از پرفروش ترین نویسنده وال استریت ژورنال

یک مقاله اخیرا ترجمه کردم در مورد تولید محتوای متنی خودم واقعا ازش لذت بردم بعد مدت ها حرف های تکراری و خسته کننده این مطلب از اون مقالاتی بود که به دلم نشست هر چند طولانی بود اما ترجمه کردم و اون را در یاد بگیر دات کام قرار دادم این اسم مقاله هست

9  ویژگی کیفی برای خوب نوشتن، بازاریابی محتوا از پرفروش ترین نویسنده وال استریت ژورنال

https://www.yadbegir.com/new/?p=82428


و قسمتی ای از مقاله:

مقاله ای را که برای شما انتخاب و ترجمه کرده ام نوشته آن هندلی پر فروش ترین نویسنده وال استریت ژورنال است. او یک سخنران بین المللی و مشاور شرکت های چند ملیتی است، به آنها کمک می کند تا از بازاریابی در حد متوسط رهایی یابند و به نتایج قابل لمسی در سودآوری و فروش برسند. شرکت IBM او را یکی از هفت نفری که بازاریابی مدرن را شکل داده اند نامیده است. توصیه می کنم این مقاله او را بخوانید می دانم که شما هم مانند من از خواندن آن لذت خواهید برد.

دو نوع انسان وجود دارد: کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند بنویسند و کسانی که فکر می‌کنند نمی‌توانند. و اغلب، هر دو اشتباه می‌کنند.

حقیقت این است که بیشتر ما جایی بین این دو قرار داریم. ما همه قابلیت تولید نوشتار خوب را داریم. یا حداقل قابلیت بهتر نوشتن را داریم.

چرا نوشتن خوب اهمیت دارد؟ آیا بهترین بازاریابی محتوا اغلب تولید محتوایی کوتاه، مفید و غیر متنی نیست؟ مثل ویدیوی های اینستاگرام و یوتیوب و دیگر رسانه های اجتماعی نیستند؟

گاهی اوقات، بله. اما اینجا من فقط در مورد محتوا در یک زمینه بازاریابی حرف نمی‌زنم. من درباره محتوا، به صورت کلی صحبت می‌کنم.

متن اساس وب است، و اغلب اساس هر محتوایی که تماشا یا گوش می‌دهید، نیز هست. ویدیوی  Born Friends  به عنوان یک محتوای موفق با یک داستان و یک اسکریپت شروع می شود.



سئوتمرین نویسندگیتولید محتوای جذاببهینه سازی وب سایتبازاریابی محتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید