ویرگول
ورودثبت نام
یه عاشق با کلی قضاوت
یه عاشق با کلی قضاوت
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

حمایت مالی

خیلی باخودم کلنجار رفتم ، خیلی ، اصلا تا حدی که نمیدونم این کارم درسته یا نه ، بابت این سری IVF ها بخاطر هزینه بالا اون و هزینه آزمایش ها بخشی رو قرض گرفتم ، اون بخشی هم که قرض نگرفتم از پول قسط وام و ... برداشتم.


حقیقت اینه الان موعدی شده که باید پول قرضی رو پس بدم و بانک ها هم همه 3 قسط شده و زنگ ضامن زدن ، گفتم شاید بتونم حمایت مالی داشته باشم. البته دوستانی که دونیت میکنن ،حاضرم به صورت قسطی بهشون عودت بدم .

اگر دوست داشتین ، بزرگواری کنید و به صفحه زیر برید.

#پست موقت

https://hamibash.com/yeashegh

موقتحمایت مالیدونیتdonate
سلام ،اول از همه بگم تا عاشق نشدی ، نمیتونی عشق رو درک کنی ،فقط قضاوت میکنی ! من یه پسر ایرانی هستم که عاشق یه دختر افغانی شدم و این داستان 100% واقعی هست ،فقط اسم ها و مکانها رو تغییر دادم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید