ویرگول
ورودثبت نام
یک عدد من
یک عدد من
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

برگشت و دورهمی (همه بخوانند و نظر بدهند)

بعد از سالها فراغ از ویرگول دارم کم کم برمی‌گردم. کجا بودم؟ توی پست بعدی می‌فهمید?

این پست چیه؟ با خودم فکر کردم چرا نباید راه‌های ارتباطی فراتر از این سایت با شما رفقای درجه یک و کاربلد داشته باشم. یعنی بتونیم بیشتر باهم صحبت کنیم و آشنا شیم.

منظور؟ اگه موافقین یه گروه تلگرام یا گوگل چتی چیزی بزنیم.

موافقین؟ لطفا تو کامنتا بهم بگین. مرسی❤

بریم برای تبدیل شدن به یک عدد ما؟
بریم برای تبدیل شدن به یک عدد ما؟

خبر خبر:

مثل اینکه چندتا از دوستامون مثل میراندا از قبل گروه زدن. شما هم اگه دوست داشتید پاشید بیاید دورهم باشیم دیگه:)

http://ble.ir/join/MzJjYTkxNW

(گروه توی پیامرسان بله است)

دورهمیهمهگروهگپیک عدد ما
یه نوجوون دغدغه‌مند و سمپادی که دوست داره هر لحظه به خودش و دیگران کمک کنه?!sepanta.sh1386@gmail.com?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید