ویرگول
ورودثبت نام
یک عدد من
یک عدد من
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

دوباره من و ویرگول! چی، چرا و چطوری؟

اولین پست بنده در ویرگول
اولین پست بنده در ویرگول


به همین سرعت یک سال گذشت! کلی پست گذاشتم، کلی دوست جدید پیدا کردم و کلی مطالب باحال یادگرفتم.

خلاصه که کنارتون زندگی کردم.

یک سالگیت مبارک یک عدد من عزیز:) تو از اون من‌های مورد علاقه‌ی منی:)


خیلی دوست داشتم یه متن طولانی بنویسم و اسم خیلیاروهم توش نام ببرم اما با خودم گفتم خداحافظی هر چی کوتاه‌تر بهتر!

آره، حالا که یک سال تونستم بنویسم و بخونم و یاد بگیرم شاید وقتش باشه که یه مدت طولانی به یک عدد من استراحت کنه و فرصت تجربه‌ی چیزای جدید رو هم داشته باشه. خیلی خودمونی بگم، شاید وقتشه که دیگه توی اوج خداحافظی کنه!

ممنون میشم یه خاطره، یه قسمت از پستام که خیلی دوسش داشتین، یه یادگاری یا هر چیزی که میتونین برام بنویسین یا بفرستین(تلگرام بنده:Sepan3P@).

شاید چندتاشو به این پست اضافه کردم. پس بفرستین برام که یه دیوار یادگاری‌ها درست کنم.

از یادگاری‌هایی که یک ویرگولی درجه یک که خیلی پیش پیش بهم کادو داد
از یادگاری‌هایی که یک ویرگولی درجه یک که خیلی پیش پیش بهم کادو داد


ممنونم از اینکه یک سال بهم لطف داشتین??✨?



*یک عدد من اون بخشی از وجودم بود که هر روز با اشتیاق ویرگول رو چک میکرد، پستای همرو میخوند و با عشق کامنت میذاشت، خودشم هر دو هفته یکبار حداقل یه پست مینوشت و با پست خودش حال میکرد. این چیزا چند وقتی میشه که دیگه برای من نیستن. به همین دلیله که فکر میکنم شاید یک عدد من خداحافظی کرده. شایدم فقط داره استراحت می‌کنه. نمی‌دونم! اما منم دلم براش تنگ شده:( البته اون جایی نداره که بره. بدون من، یک عدد من معنایی نداره. پس احتمالا فعلا فقط رفته برای مرخصی و تا زمانی که پیداش نشه من هم نمیتونم مثل سابق توی ویرگول فعالیت کنم. چند وقتی میشه که دیگه نمیدونم چی باید بگم یا اصلا چطور باید یه چیزی رو بگم. امیدوارم زود برگرده و کلی هم رشد کرده باشه تا اون موقع:)


تولدخداحافظییک عدد منویرگولپست
یه نوجوون دغدغه‌مند و سمپادی که دوست داره هر لحظه به خودش و دیگران کمک کنه?!sepanta.sh1386@gmail.com?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید