ویرگول
ورودثبت نام
Sooshi
Sooshi
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

طنز انیمه

کونوچیوا ♡♡

طنز اوردم کمی باهم بخندیم ^^

هه هه هاها یوهاهاها ****

بریم که نرفتیم چون تو هنوز نه لایک کردی نه کامنت گذاشتی نه فالو کردی !

بخاطر گربه پایین کارایی که گفتم رو بکن 🥲👇

کردی ؟ پس برو که رفتی !


_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-


بله بله
بله بله



تصویر گویاست
تصویر گویاست



عادیه
عادیه



بله و هر بار دوستام در میزنن من حرف
بله و هر بار دوستام در میزنن من حرف



واقیعت تلخ
واقیعت تلخ



بله ما اینیم
بله ما اینیم



والا 😒
والا 😒



کی همچین اتفاقی براش افتاده ؟
کی همچین اتفاقی براش افتاده ؟



بله این منم با من آشنا شوید
بله این منم با من آشنا شوید








و تمام *^*^





تا پست بعدی سایانورا☆☆














□■ سلام ■□ من درباره انیمه میذارم هرچیزی که درباره انیمه فکر کنی رو میذارم😉
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید