ویرگول
ورودثبت نام
mostafa
mostafa
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

سبک و با کیفیت ترین هدفون در ایران کدام است؟

سلام دوستان از اونجایی که تو این مدت کرونا بیکاری داشت اذیت میکرد تصمیم گرفتم یه سری از هدفون هارو بررسی کنم که این وسط یه هدفون خیلی نظرمو جلب کرد. الان که این مطلبو مینویسم نه سازندش منم و نه پولشو داشتم بخرمش فقط حس کردم جالبه که یه هدفون 174 گرم وزن داشته باشه و در عین حال یکی از بهترین تجربه هام تو گوش دادن موسیقی رو با شما به اشتراک بزارم!




تو اینترنت گشتم دنبالش ببینم افرادی که از این هدفون استفاده کردن هم نظر منو دارن یا نه! یا اینکه فقط به دل من نشسته؟

دیدم دیجی کالا هم این مدل هدفون رو آورده و تقریبا همه افراد به نحوی راضی بودن.

یکم توضیحات اضافه:

هدفون سیم دار بیرداینامیک T51I یک هدفون پرتابل برای استفاده با سایر دستگاه‌های Hi-Fi است که می‌تواند به‌عنوان یک هدست برای دستگاه‌های قابل‌حمل کمپانی اپل نیز به کار گرفته شود. این هدفون از فناوری تسلا برخوردار است که در آن ترانزیستورهای داخلی قدرتی بیش از 1 تسلا دارند و نقش موثری در ارائه‌ی حجم صوتی بالا خواهد داشت.

https://sub.dpbn.ir/file.php?testoo%22%20attr%20%27%3E
https://virgool.io/p/eetuw0q8eksx/%22


هدفون سبکبهترین هدفون ورزشیبهترین هدفون برای موسیقیبهترین مارک هدفون./../../
این جانب مصطفی کیانفرد ملقب به راسْکُلنیکُف! یه روز آفتابی طرفای ظهر که همه خوابن با همین تبر فرشته الهامو دو شقه میکنم!!! البته سعی میکنم خواهرشو نکشم ولی قول نمیدم!!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید